Blackberry 9300 Data probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Klaphark

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2012
Hoi, ik ging vorige week op vakantie en in dat hotel had ik gelukkig Wi-fi. Maar op een of ander manier deed mijn data connectie het niet. Thuis deed hij het wel.
Mijn zusje heeft precies hetzelfde toestel en bij haar werkte de data wel. Nu ben ik net weer thuis en ik wou even MSN'en op mijn Blackberry en tot mijn grote verbazing doet mijn data het weer niet.

Ik heb in het hotel al even op Google rond gekeken en ik las veel over 'BIS'. Dat ben ik gaan opzoeken want dat moest aanstaan maar dat stond al aan.

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.

Gr, Joshua

Wat bedoel je met data? Kun je wel bellen? Of doet alleen je 2/3g internet het niet? Je zou eventueel naar de netwerkinstellingen van je provider kunnen kijken.
Dit verschilt per provider. Ging je op vakantie naar het buitenland? En welke provider heb je? Als ik die dingen weet kan ik je misschien iets verder helpen.

Ik ging naar het buitenland ja. Ik had 2 weken geleden een Hi abonnement maar ik heb toen een Vodafone gehaald en het maakt geen verschil :P

Ik gebruik eigenlijk nooit mijn Provider netwerk behalve als ik wil bellen.

Dus aan Provider instellingen etc. ligt het denk ik niet.

Aah nu snap ik het! Je hebt dus problemen met je WiFi-verbinding. Er zijn wel een aantal zaken die dit kunnen veroorzaken. Kun je wel je WiFi-netwerk zien wanneer je je omgeving scant op WiFisignalen? En als je hem dan selecteert en je wachtwoord invoert zou hij het eigenlijk moeten doen. Heb je dit al geprobeerd?

Geeft de telefoon ook een foutmelding wanneer je een wif-signaal selecteert? Want om je omgeving te scannen moet je wel een goedwerkende antenne hebben.
Voor de rest kan het probleem vele oorzaken hebben. Het kan iets softwarematigs zijn, heb je toevallig kortgeleden je telefoon geupgrade?
Misschien is hier op het forum nog wel een Blackberryeigenaar die je eventueel een tip kan geven?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan