blackberry batterij probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

nimai

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2009
hallo,

vraag 1:
ik heb een probleem met mijn batterij van de blackberry, sinds het begin wacht ik totdat hij 3% is en dan laad ik hem op. maar ik weet niet of het goed is dat: ik de hele nacht oplaadt en 's ochtends eruit haal. Ook nadat ik mijn blackberry heb opgeladen gaat hij ongeveer 2 dagen mee, op de tweede dag gaat mijn batterij altijd rond 5 uur op, maar ik wil hem pas 's avonds opladen anders denk ik dat hij te lang oplaad dus zit ik een paar uur zonder batterij; kan ik gewoon opladen? of gaat daar mijn batterij van kapot?
vraag 2:
kent iemand leuke/energiebesparende apps voor mij?
vraag 3:
weet iemand ook wat de toegestane temperatuur is van de batterij van mijn blackberry want hij is een keer 42 graden geweest; dat lijkt me te heet
vraag 4:
ik krijg vaak de melding om blackberry berichten service te configureren, een keer deed ik het en toen kreeg ik telkens een sms wanneer ik een nieuwe e-mail binnnen kreeg, ik ben bang dat al die sms'jes geld kosten, is dat zo?

toestel: bold 9780
in gebruik sinds: 22 juni 2011 (hij is 6 weken uit geweest toen ik op vakantie was)
provider: vodafone

Laatst bewerkt:
Hoi,

Weet niet volgens mij is het een vraag in plaats van een probleem;) maar ik zal je op weg helpen.

1 Stopt vanzelf met opladen dus kan volgens mij gen kwaad
2 ???
3 42 gaden bij het opladen ? zo ja kan denk ik ook niet echt kwaad
4 Binnen komende sms kosten over het algemeen niets maar ik vraag me af wat de meer warde is van die berichten service.

hallo,

vraag 1:
ik heb een probleem met mijn batterij van de blackberry, sinds het begin wacht ik totdat hij 3% is en dan laad ik hem op. maar ik weet niet of het goed is dat: ik de hele nacht oplaadt en 's ochtends eruit haal. Ook nadat ik mijn blackberry heb opgeladen gaat hij ongeveer 2 dagen mee, op de tweede dag gaat mijn batterij altijd rond 5 uur op, maar ik wil hem pas 's avonds opladen anders denk ik dat hij te lang oplaad dus zit ik een paar uur zonder batterij; kan ik gewoon opladen? of gaat daar mijn batterij van kapot?
vraag 2:
kent iemand leuke/energiebesparende apps voor mij?
vraag 3:
weet iemand ook wat de toegestane temperatuur is van de batterij van mijn blackberry want hij is een keer 42 graden geweest; dat lijkt me te heet
vraag 4:
ik krijg vaak de melding om blackberry berichten service te configureren, een keer deed ik het en toen kreeg ik telkens een sms wanneer ik een nieuwe e-mail binnnen kreeg, ik ben bang dat al die sms'jes geld kosten, is dat zo?

toestel: bold 9780
in gebruik sinds: 22 juni 2011 (hij is 6 weken uit geweest toen ik op vakantie was)
provider: vodafone

Ik zou je een beetje helpen..

1- Je kan hem gewoon opladen. Ik heb nooit gehoord als je te lang oplaad dat de batterij kapot gaat. Ik zelf laad mijn telefoon ook wel soms te lang op . Alleen heb ik wel gehoord als je tijdens het opladen met je telefoon bezig ben de batterij verslechterd. Maar idk als het een fijt is.

2- Je kan een app downloaden volgens mij heeft blackberry het ook het heet volgens mij blackberry task killer. Het sluit alle onnodige programma's die je niet gebruilkt.

3- ???? Volgens mij is dat geen probleem en is het best logisch dat het tijdens het opladen de temp hoog is.

4- Neej het kost geen geld maar wel internet .. Aangezien er moet worden gekeken als jij inderdaad wel een mail heb ontvangen zodat jij een smsje krijg voor t geval dat je nieuwe mail heb ontvangen.

Ik hoop dat ik je voldoende heb geholpen..

hartelijk dank voor jullie hulp, ik heb er veel aan gehad, kan eindelijk met opgelucht hart opladen XD
maar task killer heb ik jammer genoeg niet gevonden, maar volgens mij is het geen gratis app, anders had ik hem wel gevonden.
ik ga dat van de e-mails instellen, lijkt me handig, en als het tog geen geld kost......

nogmaals bedankt voor jullie hulp
mvg, nimai

Graag gedaan.. En ja we zijn er om mensen te helpen hun vraag te beantwoorden he.:p:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan