blackberry bold 9000 alleen-lezen bestanden verwijderen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kees83

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mei 2010
Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem. Namelijk ik had een paar foto's op mijn blackberry bold 900 gezet, en probeerde ze daarna te verwijderen maar het lukte niet. Er stond ''Het geselecteerde bestand is alleen-lezen. Wilt u het bestand werkelijk wissen? Dan klik ik op ja en gaat hij als nog niet weg :mad: ! En ik heb van alles geprobeerd via mijn pc zoals eigenschappen en dan het vakje alleen-lezen wegvinken maar het komt alsnog terug :S. Wie kan mij helpen met dit probleem ik zit er echt mee, het is irritant en zie me foto's dubbel!

Alvast bedankt, groet :thumb: !

Als je je Blackberry aansluit op je PC is hij te benaderen als schijf. Met dat programmaatje kun je ze vanuit de verkenner verwijderen.

Gr

Hallo,

Ik heb ongeveer het zelfde probleem, maar ik kan het wel verwijderen, alleen ik heb het alleen als ik een foto opsla of via screenmuncher. En ik zou graag zulke bestanden willen openen en bekijken, hoe moet ik er voor zorgen dat ik pok deze bestanden te zien krijg ?!

Alvast bedankt

Welkom Kelss,

Zoals je ziet reageer je op een topic uit 2010. Volgens onze voorwaarden is het niet de bedoeling topics ouder dan 3 maanden omhoog te halen. Daarom gaat er dan ook een slotje op. Uiteraard kun je een nieuwe vraag stellen met je probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan