Blackberry Bold 9700

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tariq
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tariq

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2008
Hoi,

Ik heb sinds twee dagen problemen met mijn blackberry bold 9700. Als ik hem gebruik, dan wordt hij binnen vijf minuten gloeiend heet. Als ik bij mijn instellingen kijk zie ik staan: batterij 50%. Ondertussen geeft de fotocamera geen flitser meer omdat de batterij te zwak is.

Wanneer mijn blackberry zo heet wordt, dan valt hij na een tijdje uit. Aanzetten via de gewone manier lukt niet. De batterij moet eruit worden gehaald en er weer ingezet worden of de blackberry moet op netstroom worden aangesloten.

Als de blackberry niet op netstroom is aangesloten dan valt de telefoon na een aantal minuten weer uit. Als de blackberry op netstroom is aangesloten dan wordt hij zo heet dat je m niet meer vast wil houden.

Ik dacht bij mijzelf dat het aan de batterij zou liggen, maar ik was benieuwd naar wat jullie denken dat het is.

In ieder geval bedankt,

Tariq

Kan je proberen de batterij eruit te halen en de Blackberry gewoon op netvoeding te laten lopen? Wordt die dan ook zo heet? Indien wel, is de batterij niet de boosdiener. Indien niet, zou ik de batterij laten controleren.

Ik heb dat geprobeerd, maar de telefoon wil niet opstarten als er geen batterij in zit.

Inmiddels de batterij verwisseld met de batterij uit een andere blackberry, maar dezelfde problemen blijven. Morgen dan maar even naar de winkel om een nieuwe telefoon te halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan