Blackberry bold 9780 herkent SD Card niet meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchmus

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2011
Hallo allemaal,

Sinds vandaag herkent mijn blackberry bold 9780 mijn mediakaartje niet meer. Ik had nog een reservekaartje, die heb ik geformatteerd, erin gedaan maar ook deze herkende hij niet. Nu heb ik allebei de kaartjes geformatteerd en het helpt nog steeds niet. Weet iemand wat ik moet doen?
Ps. gisteren ben ik wel door de regen gefietst met mijn mobiel in mijn broekzak. Kan het zijn dat er een beetje vocht in mijn mobiel is gekomen?

alvast bedankt!

ik vrees dat je er niets kan aan doen.
een sd kaart gaat niet snel kapot dus licht het zeker aan je mobiel de contacten zijn waarschijnlijk geoxideerd.

ik vrees dat je er niets kan aan doen.
een sd kaart gaat niet snel kapot dus licht het zeker aan je mobiel de contacten zijn waarschijnlijk geoxideerd.
Maar eerst had ik dit ook een keer en toen werkte formatteren wel.. nouja, ik hoop dat hij het binnekort weer gaat doen

ja indd soms blokt zo een kaartje maar als je zegt dat hij nat is geweest en dat je meerdere kaartjes hebt geprobeerd vrees ik ervoor

je kan nu best geen kaarje in je mobiel steken dan droogt hij beter

ja indd soms blokt zo een kaartje maar als je zegt dat hij nat is geweest en dat je meerdere kaartjes hebt geprobeerd vrees ik ervoor

je kan nu best geen kaarje in je mobiel steken dan droogt hij beter

Oke bedankt voor de info!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan