Blackberry bold 9780 trackpad

Status
Niet open voor verdere reacties.

dyjomy

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2008
hallo,
ik heb een Blackberry bold 9780 alleen als ik naar onderga (als ik bijvoorbeeld in het menu scroll) voel ik een soort klik (alleen als ik naar onder scroll) is best wel vreemt want als je van dicht bij luisterst hoor je ook een klikje
hoort dit ?? of is dit een frabieksfout?

groetje Dyjomy

Hoi!
Ik heb dat ook en dacht dus precies hetzelfde..
Zou het dan toch normaal zijn?
Gr

Ik had het maar het is gwn een geluidje die aanstaat als je scrolt. Je hebt bijv. Een geluidje als je op je toetsen klikt maar zo ook heb je dat bij scrollen bij instelingen lan je dat uitzetten.

Succes!

Hoi!
Ik heb dat ook en dacht dus precies hetzelfde..
Zou het dan toch normaal zijn?
Gr

ik heb geen iddee ik hoop het haha ik ben wel terig geweest naar de winkel en hun hebben gezegt dat het normaal is maar ik vind het storend u ook ?
groetjes

Ik had het maar het is gwn een geluidje die aanstaat als je scrolt. Je hebt bijv. Een geluidje als je op je toetsen klikt maar zo ook heb je dat bij scrollen bij instelingen lan je dat uitzetten.

Succes!

nee is het niet heb ik al uitgezet maar is vind het zo vreemt maar de winkel zegt daar ruilen we hem niet voor om en ze zeggen en hoort dat dat model maar dat lijkt me sterk heefd u die mobiel ook dan ?

Ja ik heb precies dezelfde, toen ben ik ook naar die winkel gegaan en hebben ze het voor me geregeld en uitgelegd wat het was. Het bleek dus gewoon een instelling te zijn.

Ja ik heb precies dezelfde, toen ben ik ook naar die winkel gegaan en hebben ze het voor me geregeld en uitgelegd wat het was. Het bleek dus gewoon een instelling te zijn.
ooh oke want het geuid van de trackpas staat uit en de trackpad gevoelig heid staat op horizontale 80 en ook bij verticale op 80 en het geluid bij scrollen staat NIET aan gevinkt hihi
en bij u??
groetjesss

ik heb dat ook met me 9780 viel me vandaag op.. ook alleen met naar beneden. Ook alle geluiden uitstaan. Maar los zit ie niet of iets dergelijks dus ik denk dat t standaard is bij de9780.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan