Blackberry bold 9780

Status
Niet open voor verdere reacties.

dyjomy

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2008
Hallo ik heb sinds vandaag de blackberry bold 9780 hij is echt super maar als ik op het het rode knopje druk gaan de kleuren op dat stukje van het beelds scherm heel raar doen word een beetje geel maar daarna gelijk weer goed lijkt wel als of die dan over belast is hee erg raar maar daarna drukte ik op het mideen vsn het schrm en dan geberut het ook maar dan natuurliijk in het midden echt hee raar hoort dit wnt het is geen touchscreen of is het een fabrieks fout?

Groetjes dyjomy

lcd scherm kleurt altijd als je er op druk.
doe je het goed dan verbrandt het ook nog.
mij ontgaat deze actie.
Als het ook aan de hand is met het drukken op een knop dan is het terug naar de leverancier.
geval garantie is dan op zijn plaats.

Heeel erg bedankt
Gekukkig ik dacht heb ik weer haha
Maar niet echt als ik op de knoopen druk maar meer opnhet schrperm zelf inderdaad maar als je de oplader er in doet (gaat stroef) kleurt het scherm ook mee
Hoe kan da kan omdat het meschien stroef gaat dat er dan veel druk op komt ofzo ?
Groetjes

Laatst bewerkt door een moderator:
ja druk op het scherm gaat gepaard met verkleuren.
dat is de eigenschap van een lcd scherm

oke want ook als ik op de volume knopjes druk komt het ook licht niet heel erg maar licht kan dit ook van de druk zijn ja toch ?
groetjes

alles kan.
maar als je het niet vertrouwd dan zou ik terug gaan naar de leverancier.

Oke doe ik ook voor de zekheid maar het valt opzich wel mee hoor maar ik dacht meschien een frabieks fout ofzo maar gelukkig is hrt een eigenschap van een lcs beeldscherm maar heel erg bedankt
Dag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan