Blackberry bold kan email niet meer instellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter DoRcO
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DoRcO

Verenigingslid
Lid geworden
21 aug 2007
Beste,

Om te beginnen wil ik iedereen nog een super 2012 wensen.

Een vriendin van mij heeft een Blackberry bold, en zij heeft hier problemen mee sinds de nieuwe update van de software op deze telefoon...
nu kan ze geen emails meer ontvangen, en wanneer ze de optie kiest om de email instellingen te wijzigen gebeurt er niks...

We zijn bij de KPN store langs geweest, maar zij konden er niet veel mee...
heeft heel toevallig iemand hier ervaring mee? of heeft iemand een idee hoe zij dit weer aan de praat kan krijgen??

De KPN store heeft als oplossing gegeven de telefoon op te sturen, wat inhoud dat alle data verwijderd word, en de telefoon een aantal weken weg is... Vandaar dat ik eerst Helpmij.nl probeer voor zij de telefoon opstuurt.

Ik heb helaas niet heel veel informatie over het probleem en de telefoon, maar mocht iemand meer info nodig zijn om tot een oplossing te komen dan vraag het gerust.

Alvast bedankt,
Groeten Remco

Hallo,

U ook de beste wensen voor 2012!

Als u rechtsboven in beeld kijkt, staat daar dan het BlackBerry Bis logo? Is de gegevensservice geactiveerd? Kunt u gewoon op internet?

Jasper

Ja internetten en bellen kan allemaal... Het enige probleem is dat het venster van de email instellingen niet wil
Openen. Instellingen van wifi etc kan wel, maar zodra zij op de email knop drukt gebeurt er helemaal niets

Bedankt alvast voor uw reactie
Mvg, Remco

Hoe bedoelt u ''als ik op het venster van de mailinstellingen klik''. Is dit in het hoofdmenu op het icoontje van de mailbox of gaat u eerst naar ''Berichtopties''?

Sorry voor mijn late reactie, ze heeft de telefoon al opgestuurd...
Toch enorm bedankt voor je hulp!

Groeten Remco

hallo
ik heb het zelfde probleem.
update naar 5.0
kan nu geen mail meer instellen.
als ik een nieuwe mail wil instellen kan ik alleen maar kiezen voor mail via het werk.
dus geen pop-mail.
internet werkt gewoon en bellen ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan