Blackberry curve 8520 Vierkante toetsenbord werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

reza1986

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2010
beste mensen,

ik heb een probleempie met mijn telefoon (blackberry curve 8520). Sinds afgelopen donderdag 23 feb werkt de kleine vierkante toetsenbord niet meer, ik kan dus niet omhoog, omlaag, rechts of naar links drukken. Het knope zelf indrukken werkt nog wel goed!
De rest van telefoon werkt wel gewoon, ik kan bellen of gebeld worden, alfabet knopjes werken ook gewoon.
Ik heb de telefoon al meerdere keren aan/uit gedaan, met accu/zonder accu, niks helpt. Als ik de telefoon aan en uit doe loopt het ook steeds vast.

Kan iemand mij hiermee helpen aub!!!!

Grroet

bedankt voor de link!! Ik heb idd al uren zitten google.....had die link zelf ook al gevonden!!.......probleem ervan is juist: ik kan niet omhoog, omlaag, rechts of links drukken...... dus ik kan niks uitvoeren!!!!
That's the problem men

enige wat je kan doen is opsturen en hopen op een nieuwe. heb zelfde probleem, maar bij mij was er waterschade gevonden, en daardoor niks terug gekregen...

Welkom noorkrever,

Je reageert in een topic ouder dan 3 maanden. In de regels staat dat deze niet meer omhoog gehaald horen te worden.
Om die reden gaat er dan ook een slotje op.

In ieder geval bedankt voor je reactie wie weet hebben daar andere mensen nog wat aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan