BlackBerry Curve 9360

Status
Niet open voor verdere reacties.

aadidijk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 sep 2011
Ik heb op het moment een BlackBerry Bold 9700 en ben er erg tevreden mee. Nu wil ik binnenkort een nieuwe mobiele telefoon kopen. Als ik zo eens rondkijk zie ik allemaal over de top specificaties die helemaal nergens meer over gaan, althans voor mij. Zo was de BlackBerry Bold 9700 in die tijd qua specificaties een stuk beter dan de Curve toestellen van BlackBerry. Als ik nu bijvoorbeeld kijk naar de BlackBerry Curve 9360 specificaties zie ik tot mijn verbazing allemaal geweldige specificaties waar ik genoeg aan heb. En de nieuwe BlackBerry Bold 9900 heeft allemaal net iets betere specificaties, maar dat valt dan ook nog wel mee, in ieder geval geen specificaties die mij overhalen. Nu zijn de Curve toestellen meestal wel een stuk goedkoper. Zie ik nu iets over het hoofd of zijn de Curve toestellen op het moment prima mobiele telefoons?

Mwa, ik zelf heb een curve.
het verschil tussen curve en bold:
- bold heeft beter afwerking (curve is een cheap ass plastic ding)
- bold heeft een beter scherm (curve is echt niet scherp vind ik) (alluwel ik ook een ipod touch met retina display heb en dat ook wel het beste van het beste is dus misschien ben ik ook wel over verwend)
- bold is sneller (curve voor mij vooral tijdens internetten is sloooooooooom)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan