Blackberry diensten

Status
Niet open voor verdere reacties.

JDJ275

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2009
Hallo,
Ik wil een blackberry prepaid kopen waarbij ik een internet abonnement neem. Maar er staat overal ook nog bij dat je voor blackberry diensten apart moet betalen. Wat houden deze diensten precies in en wat mis ik als ik ze niet heb?

Er was hier laatst ook al een topic over.
Als je wilt pingen met je blackberry MOET je een blackberry abonnement afsluiten.
Dit was al genoeg voor mij om te weten dat ik een Blackberry abonnement erbij moest hebben :D

Hopelijk heb je hier wat aan,

Gr Robert

Oke,
En kan je die diensten dan ook (zonder extra betaling) in het buitenland gebruiken?

Hier ben ik niet zeker van, maar ik neem aan van niet.
Je kunt wel een e-mail sturen bv naar de provider (vodafone bv.) en die zal dan wel de juiste informatie terugsturen.
Stel er zijn kosten aan verbonden zeggen zij dit ook dus ik raad je aan om de provider even te raadplegen.

Gr Robert

Ok, zal ik doen.
En als je dan bijvoorbeeld gaat pingen, wordt dat dan ook opgeteld bij het aantal mb dat je internet?

Hier durf ik niet 100% zeker van te zijn, maar ik geloof van niet.
En anders zal het niet zoveel MB zijn.
Maar als je op gewoon internet gaat (helpmij.nl) gaat er wel MB van af.
Zelf heb ik een 1GB data abonnement en ik ping best veel, maar ben er nog nooit over heen geweest.

Gr Robert

Bedankt!
Nog 1 vraagje nu het toch over mb gaat: tmobile heeft een bb prepaid aanbieding met internet, kosten zijn 2 euro per mb per maand en bij 10 euro onbeperkt internet. Maar 1 mb is toch heel weinig?

ja, 1MB is niet bepaald veel.
En onbeperkt internet bij t-mobile is tot 1GB snel internet
en daarna word je internet snelheid verlaagt.
Dus als ik jou was zou ik dan voor het onbeperkt internet gaan.

Nog een tip, als je wil interneten in het buitenland met wifi moet je je browser instellen op hotspotbrowser

Ok, bedankt voor de tip
Is het eigenlijk ook mogelijk om alleen voor de blackberry diensten te betalen en niet voor t internet?

als je BlackBerry diensten hebt heb je internet, pingen.
Als je alleen internet hebt kan je niet pingen en mailen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan