BlackBerry mail uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

vinzk

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2007
Hallo!
Ik ben sinds eind december de bezitter van een BlackBerry Bold 9000. Hierbij heb ik zo'n KPN Surf&Mail BlackBerry abonnement. Ik heb toen de e-mail ingesteld op m'n Blackberry (geen idee meer precies hoe), maar eind januari ging ik voor een week op wintersport naar Oostenrijk en toen kreeg ik gisteren de factuur van KPN binnen, met nogal hoge kosten, vooral door "BlackBerry Internationaal". Volgens mij is dit de push e-mail. Ik wil dus uitschakelen dat mijn e-mail automatisch wordt "doorgepaasd" naar mijn Blackberry, maar dat ik nog wel zelf mijn e-mail kan ophalen wanneer ik dat wil (en versturen natuurlijk). Hoe moet ik dit doen? Ik heb al met google gezocht en er werd gezegd dat ik naar Berichten -> Opties -> E-mailafstemming moest gaan en dan Draadloos synchroniseren uit moest zetten. Dit heb ik inmiddels meerdere keren geprobeerd maar ik krijg steeds de melding: "*mijn e-mailadres* ondersteunt alleen draadloze afstemming van verwijderde berichten". Ik heb geen idee wat dit betekent. Ik hoop dat iemand hiervoor een oplossing heeft.
Alvast bedankt voor het beantwoorden! :rolleyes: :)

met vriendelijke groeten,

vinzk

BlackBerry Mail uitschakelen 2

Hallo BlackBerry Bold gebruikers,

Ik herken het probleem. Bestudering van de 256 pg handleiding bracht geen soelaas! Ging ermee naar het KPN Business Centre in Amersfoort en daar kwam men niet verder dan via de installatiewizzard het emailadres deleaten en dan bij terugkeer in Nederland het email account weer installeren. Dat is erg omslachtig. Ik heb voorlopig maar voor de volgende weinig charmante oplossing gekozen: naar het buitenland met oude telefoon.

Zie ik iets over het hoofd? Heeft iemand een betere oplossing?
Graag!!!

CeePee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan