blackOPS MP reageert niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickietjuh

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2010
Ik heb call of duty black ops gekocht en geinstaleerd en verder niks geen problemen.
En nu als ik black ops multiplayer opstart dan ga ik in een server en dan speel ik 5 minuten en dan loopt het hele spel vast.
mijn enige uitweg is via het taakbeheer en dan staat er blackOPS MP reageert niet meer.:(
Wat kan ik hier aan doen?

Alvast bedankt.

Goedemorgen,

Welkom op Helpmij.nl,

Zou een warmte probleem kunnen zijn en ik zou even de hardware melden van de pc.

hardware

Ik heb een windows vista met 4096 MB en 640 GB en ik heb er speciaal voor Call of Duty black ops een nieuwe videokaart in laten zetten ik hoop dat je dit bedoeld.

Rickietjuh

Hoi,

Ja de videokaart is dus hardware net zoals de processor ,geheugen en je hebt een nieuwe videokaart lat e plaatsen zijn de drivers geïnstalleerd en nog een vraag de voeding kan die de pc wel hijsen met de nieuwe videokaart hoeveel watt is deze?

Ik moet wel 1 ding vertellen ik heb niet zoveel verstand van computers.:confused:
Waar kan ik dat allemaal bekijken?

Hoi,

Geen probleem ik ook niet ;) download en installeer deze eens (rechts boven in zit de download knop)deze geeft precies weer welke hardware je hebt voor de voeding zou je de pc even open moeten maken en op de sticker kijken.

Hoi,

Linksboven heb je allemaal icoontje en daar de eerste van. en heb je alleen last met multiplay ? doet hij het in singleplay wel goed?

Ja SP doet het gwn perfect alleen beetje lagg maar daar ben ik inmiddels aan gewend maar die loopt niet vast met zombie ofzo iets ander daarom vindt ik het ook zo raar

Hoi,

Nee ziet eruit als een moinitor en als de muis er opstaat komt er een kopje hardware te voorschijn

Hoi,

Zie bijlage dit zie je niet?

Bijlagen

• Pcwizard.PNG
    Pcwizard.PNG
    11,8 KB · Weergaven: 18
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan