blackOPS MP reageert niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
call of duty reageert niet meer

Hoi vraagje,

Misschien is die al eens gevraagt, maar ik kon hem niet zo snel vinden dus stel ik de vraag nog maar een keer.

Ik heb een tijdje geleden Call of Duty black ops gekocht, Geinstalleerd Single Player gespeeld allemaal geen probleem, Maar toen ik de Multiplayer ging spelen was er in eerste instantie ook niks aan de hand, Totdat ik op een gegeven momend zo'n 30 Minuten aan het spelen was en het hele spel vast liep en ik in windows een melding kreeg Call of duty black ops werkt niet meer. Ik dacht oke kan een keertje voorkomen laat ik het spel maar eens opnieuw opstarten. Dus ik opnieuw opstarten en weer naar 30 minuten loopt die vast. heb ik een tijdje gegoogle maar kon niks vinden. Dus ik hoop dat 1 van jullie hier een antwoord op heeft.

Nou stond mij laatst iets van bij dat ik dit probleem ook met modern warfare 2 heb gehad,Daar lag het volgens mij aan dat ik Teamspeak aan had staan. Hebben meerder van jullie dat gehad bij modern warfare 2?

Hier even een paar gegevens van mijn PC.

Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q9400 @2.66 GHz
4.00 GB RAM
NVIDIA GeForce 9500 GT

Volgens canirunit.com moet mijn PC het GEMAKKELIJK aankunnen.

Alvast hartelijk bedankt,

m.v.g Link

re

Ik zie net dat ik er geloof ik al achter ben van die foutmelding.. Als ik de cd eruit haal en dan ga spelen krijg ikdie foutmelding niet meer..:confused:

nouja ik vindt het prima als die foutmelding maar weg blijft haha.

greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan