• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Bladen doorrekenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Houteberg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 okt 2008
Hallo

Stel, ik maak een rekenblad per maand. (inkomsten en uitgaven). Hoe maak ik nu een kwartaalblad met de totalen, en van de 4 kwartalen dan een jaar totaal.

Dus de eerste 3 maanden doorrekenen tot een 4de blad voor het kwartaal, dit 4 maal
en tegelijkertijd de 4 kwartaalbladen laten doorrekenen naar het jaartotaal.
De bladen (17 in totaal) zijn alle maal identiek op de hoofding na.

Hoe doe ik dat best, of kan ik ergens een voorbeeld hiervan zien?
Alvast bedankt

Houteberg, post anders eens een voorbeeldbestandje met fictieve gegevens. Dit maakt het de helpers makkelijker om de juiste oplossingen aan te reiken.

Mvg

Rudi

Houtberg, ik heb wel zo'n bestandje. Het kan anders/eenvoudiger dan jij nu voorstelt, denk ik. Ik gebruik het al jaren voor mijn eigen administratie.

Ik zal het even opzoeken en aanpassen/fictief maken en dan plaats ik hem hier wel.

Houteberg,

Hierbij het voorbeeldbestandje (als ZIP-file) dat ik gebruik. Kijk er maar even naar, als je vragen hebt hoor ik het wel.

De overzichten per maand en kwartaal zie je op het laatste tabblad. Wel even de Draaitabellen verversen!

Bijlagen

Houteberg,

Hierbij het voorbeeldbestandje (als ZIP-file) dat ik gebruik. Kijk er maar even naar, als je vragen hebt hoor ik het wel.

De overzichten per maand en kwartaal zie je op het laatste tabblad. Wel even de Draaitabellen verversen!

Hallo Gert
Eerst en vooral bedankt voor de je antwoord.
Echter ik krijg het bestand niet geopend, verder dan de melding "Bestand is overgeslagen vanwege onbekende compressiemethode" kom ik niet :o
Enig idee hoe ik het kan uitpakken?

Nogmaals bedankt

Gert, er zit blijkbaar toch een fout in want ik krijg hem evenmin open.
Opslaan en dan openen helpt evenmin.

Mvg

Rudi

Lukt weer niet. Ik ga proberen het bestand zo klein mogelijk te maken. Dat zal ws niet meer vandaag worden.

Gert, op deze manier lukt het wel. Open het bestand met WinRar >> selecteer het betreffende (null) bestand en tik ALT-V >> bestand wordt geopend in tweede venster in de juiste versie

Mvg

Rudi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan