Bladerwieltje Muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukevenlo

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2008
Hoi,

ik heb sinds een week of 2 een nieuwe laptop gekocht en heb meteen een draadloze muis erbij gekocht van Trust. Nu heeft deze tot een dag of 2 geleden prima gewerkt, alleen doet het bladerwieltje gek. Wat ik ook waar doe, als ik scroll verandert hij het geluid, dus als ik naar beneden scroll verlaagt hij het geluid en als ik omhoog scroll gaat de muziek harder. Nergens kan ik dus op een internetpagina naar onder of naar boven scrollen. Zeer vervelend, weet iemand wat ik moet doen om dit te verhelpen?

Mvg. Joep

Kijk eens bij de eigenschappen van de muis, vaak kun je instellen wat je wilt dat elke knop doet (ik heb het over de software die bij de muis geleverd wordt)

Heb ik al vaker gekeken, maar bij de opties van het bladerwieltje staat alleen hoeveel regels per keer, (1 of 3 of een hele pagina) ik wil scrollen.

Opeens doet ie het weer, ik snap er niks van maar ja, het is (voorlopig) dus opgelost. Als er iemand een mogelijke oplossing had,, hoor ik het graag want wie weet komt het ook zo plotseling weer terug...

Mvg. Joep

En ja hoor, bij het scrollen verandert het geluid weer en doet de pagina niks. Al ideëen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan