Bladwijzer arrrgghhh

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frederik1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2009
Hallo, ik ben een site aan het bouwen en loop tegen het volgende probleempje.....ik heb een pagina onderverdeeld in een tabel met 2 cellen. Bovenin de pagina staat een flash banner en daaronderstaan dus die 2 cellen. In de rechtercel zit een frame verwerkt. In dit frame staat veel info dus kan er gescrolled worden.

Nu heb ik in het linkerframe een menu staan dat verwijst naar de frame in het rechtergedeelte. Ik doe dat dmv bladwijzers zodat men gelijk op het juiste stukje info komt.

Wat ik niet mooi vindt is dat als je op de link naar de bladwijzer klikt, deze er voor zorgt dat de gehele pagina omhoog schuift (welliswaar naar het juiste stuk info) maar dat je dus de Flash banner niet meer ziet.

Wat ik dus wil is kunnen klikken op de link zodat de hele pagina blijft staan, maar het juiste stukje info in de rechterframe wel bovenaan het frame komt te staan.

Ik hoop dat ik dit allemaal duidelijk heb verwoord ;-)

alvast dank......:thumb:

Ik zou het eens proberen door in de volledige rechtercel een iframe te maken.

Ik zou het eens proberen door in de volledige rechtercel een iframe te maken.

Excuus dat dit niet helemaal duidelijk was in mijn eerste bericht, maar er is wel degelijk sprake van een i (inline) frame in de rechter cel. Dus dat werkt niet....

Alhoewel het mij nog niet helemaal duidelijk is wat er precies gebeurt, vermoed ik dat het probleem zit in de gebruikte links in je menu.

Kun je misschien wat stukjes code posten of een voorbeeld online zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan