Bladwijzer (snel, direct) opslaan in map op schijf, zoals IE8 Favorieten Toevoegen

• Onderwerp starter Onderwerp starter baxe0
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

baxe0

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 sep 2005
In IE8 kan ik met 2 klikken een bladwijzer opslaan in map Favorieten (Favorieten Toevoegen) waarna ik die snel kan verplaatsen naar een toepasselijke map in Mijn Documenten. (Tot IE7 kon ik zelfs de Favorieten direct opslaan in toepasselijke map op schijf als ik Favorieten rootmap herdefinieerde naar MIjn Documenten of zo. Dat kan al helaas niet meer in IE8). Zo kan ik links naar webpagina's lekker bewaren op een logische plek zodat ik ze ook snel kan terugvinden (Windows Search is niet zaligmakend helaas).

In Chrome kan ik een dergelijk manier niet ontdekken. Kan alleen opslaan in Bladwijzer mappenstructuur die alleen voor Chrome geldt. Maar ik wil niet hele logische structuur van mijn opslagmappen handmatig (en dus onbeheerbaar) in Chrome overtypen.

Hoe kan ik net als in IE8 (omdat ik bang ben dat het in IE9 ook niet kan heb ik nog IE8!) bladwijzers snel/ met 2 klikken opslaan op schijf?

Erik

Dat is niet mogelijk in Google Chrome, ze houden het graag overzichtelijk en stopt alles in 1 map. Je kan voor je eigen gemak die map gaan zoeken en een snelkoppeling op je bureaublad zetten.

-Kloentje2

Onoplosbaar dus. Dan maar weer terug naar gebruik van Internet Explorer. Inmiddels duidelijk dat IE9 dit allemaal wel kan, dus overgestapt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan