Bladwijzerbalk.

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuurke

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2002
Chrome

Mijn bladwijzerbalk werkt nog steeds normaal, maar een bepaalde map is ineens verdwenen.
Kan die terughalen of is die definitief verwijderd.

Bedankt.

Ik denk dat bladwijzers "werkelijk" opgeslagen worden in een bestand en niet in een map. Heb je back-ups? Importeren/exporteren mogelijk? Map zal wel definitief weg zijn.

Wanneer je per ongeluk even met de muis sleept, dan wil een map wel eens in een andere map belanden. Zoek daarom eens binnen bladwijzers via Instellingen > Bladwijzers > Bladwijzerbeheer. Of kijk in de andere mappen met bladwijzers.

Geëxporteerde bladwijzers hebben een .HTML extensie en deze vorm van backups staan vaak bij Deze PC (verkenner) > bovenaan Documenten.

U kan ook een heel gebruikersprofiel terugzetten, van een eerdere datum. Type daarvoor dit bij Uitvoeren: %AppData% en u komt dan in de map Roaming. Ga één map terug en kies Local. Dan Google > Chrome. Klik met rechts op User Data en kies in het contextmenu Vorige versies terugzetten. Als deze er zijn tenminste...

Er zijn...geen vorige versie...
Vermits de meeste bladwijzers nog aanwezig zijn en er maar +/- 10% ontbreekt (voornamelijk sites uit Google waarin oplossingen voor o.a. problemen Windows herstellen Dism, enz) ga ik al die punten manueel opnieuw trachten in te stellen.

Bedankt.

problemen Windows herstellen Dism, enz

Suggestie.

Maak een map op het bureaublad en als je op zo'n site zit sleep je het slotje in de map en de snelkoppeling staat daar.
Overigens is alleen een snelkoppeling ook een risico want deze sites kunnen verdwijnen. Belangrijke pagina's dus even opslaan. Probeer maar eens.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan