bladwijzerpictogrammen in chrome op bladwijzerbalk zijn wit

Status
Niet open voor verdere reacties.

tryer

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2003
Het is niet zo'n heel groot probleem, toch even graag jullie advies: In Chrome browser gebruik ik bladwijzerbalk met daarop pictogrammen van de bladwijzers. Die bladwijzers gaven altijd het pictogram van de website (kleur met vignet). Plotseling zijn alle pictogrammen op de bladwijzerbalk wit en leeg geworden. Weten jullie hoe ik de oude pictogrammen (kleur en vignet van website) terug kan krijgen ?

Normaliter krijgen ze weer kleur nadat je ze weer eens hebt aangeklikt. Ze hebben dus aandacht nodig.

Als het zo simpel was, had ik het jullie niet voorgelegd. Ik weet, dat als je een nieuwe bladwijzer op de balk zet, je de website eerst moet bezoeken, voordat het pictogram "kleur"krijgt. Ook als ik de bladwijzerpictogrammen nu gebruik, blijven ze wit, allemaal !

Sorry!

Als ze altijd wit blijven dan is dat inderdaad erg vervelend. Ik hecht zelf altijd nogal aan die kleuren. Hopelijk komt er nog iemand met een oplossing.

Ik heb Chrome verwijderd en daarna opnieuw geïnstalleerd.....en alle bladwijzers zijn teruggekomen in...kleur. Probleem opgelost !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan