Bladwijzers Firefox importeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nebrey

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2004
Hallo mensen,
Ik moest onlangs een herstelprogramma uitvoeren omdat mijn compu kuren vertoonde. Vooraf een reservekopie gemaakt van m'n bladwijzers. Nu Firefox opnieuw geïnstalleerd en ik wil die bladwijzers er weer in. Echter als ik doe wat men zegt op de site van Firefox, namelijk Importeren --> Herstellen --> Bestand kiezen en ik kies het bewuste bestand (een .json bestand), zegt-ie: "Niet-ondersteund bestandstype".

Weet iemand wat ik fout doe?

Even geen oplossing maar een tip !
Als je eventueel de boel weer in orde hebt raad ik je aan Foxmarks te installeren.
Dan heb je altijd een reservekopie op een server staan en hoef je alleen die maar te synchroniseren.
Verder werk ik als ik exporteer en importeer met html bestanden en niet met .json.....
Waarschijnlijk gaat het daarom fout.

Even geen oplossing maar een tip !
Als je eventueel de boel weer in orde hebt raad ik je aan Foxmarks te installeren.
Dan heb je altijd een reservekopie op een server staan en hoef je alleen die maar te synchroniseren.
Verder werk ik als ik exporteer en importeer met html bestanden en niet met .json.....
Waarschijnlijk gaat het daarom fout.

Foxmarks heet tegenwoordig Xmarks. Ik gebruik het zelf ook, het is erg vriendelijk in gebruik! :thumb:

je kan je bladwijzers ook verslepen via een normale map naar de firefox bibliotheek

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan