Bladwijzers in Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pepper

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2003
Hallo, tot enkele dagen geleden had ik een naar wens werkende "klassieke" bladwijzerbeheer in mijn opstart pagina's van Google Chrome.
Totdat ik een melding kreeg van bookmark manager "nieuwe stijl" met tegel of lijst weergave.
Ook werden alle bladwijzer gesynchroniseerd (extern opgeslagen bij Google) iets wat ik niet wil.
Nadat ik de synchroniseren had uitgeschakeld en Chrome opnieuw had opgestart, had ik weer mijn oude bladwijzerbeheer.
Dit is 2 dagen goed gegaan en nu heb ik weer Bookmark Manager nieuwe stijl en ging het synchroniseren weer van start.
Synchroniseren per onderdeel uitgeschakeld maar de nieuwe bookmark manager blijft.
Is er een mogelijkheid om de oude compacte bladwijzers in te schakelen, ik vind de nieuwe Bookmark manager te ruim van opzet en onoverzichtelijk, veel scrolwerk en mappen zoeken.
bedankt

Hoi Manamana,

bedankt voor de link, ik had deze oplossing via een andere link ook al gevonden en toegepast, maar volgens mij is bij een "automatische"update van Chrome de nieuwe opmaak weer ingesteld.
Afwachten of het deze keer wel langer stand houdt, bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan