Bladwijzers kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

sytske

Verenigingslid
Lid geworden
13 nov 2005
Berichten
473
Mozilla Firefox laat plotseling geen bladwijzers meer zien.Ik heb geprobeerd met systeem herstel,maar dat geeft geen resultaat.
Graag hulp Sytske
 
Welke versie van FF heb je?
In 4 is het Edit - Options en Bookmarks toolbar aanvinken. Vrijwel het zelfde als in de vorige versie alleen daar was de menu layout anders...
 
in FF 4(FireFox) is het FireFox knop>bladwijzers klaar
 
Hartelijk dank allebei en ook nog zo snel!
Ik weet niet hoe ik daar moet komen .Zie bijlage.
error 2038 Ik krijg mijn bijlage niet geupload alleen een opmerking error 2038.
Als ik het moet beschrijven .Ik zie alleen Google met mogelijkheden en van ff""aan de slag""
groet Sytske
 
Bij Firefox 4 (laatste versie):
Links bovenin zie je een oranje tabje met de naam Firefox en dan een driehoekje met de punt naar beneden.
Daaronder opent een uitrolmenu in twee helften (links begint met Edit enz..). De rechterhelft heeft een donkerder achtergrond en begint met Bookmarks >
De eenna onderste optie is Options - ook met een > rechts daarvan. Klik op die zwarte > . (een zwarte driehoek met de punt naar rechts is hier dus >)
Dan opent zich een lijst met aanvink mogelijkheden waar je de ontbrekende Bookmarks toolbar in zou moeten kunnen vinden. Daar moet hij aangevinkt staan om zichtbaar te zijn.
Hoop dat het nu wel lukt! :)
En anders zien we het hier wel weer...
 
Laatst bewerkt:
Ja dat is ook wel zo,maar ik heb aangegeven dat ik een error opgave kreeg(die ik niet kon oplossen )en dat ik daarom maar een omschrijving geef.Nu het blijkt dat het toch problemen geeft zal ik nog eens proberen om de screenprint bij te sluiten.Mocht het weer niet lukken dan weet ik echt geen oplossing daar voor.
groet SytskeFF (Kopie).jpg
 
Ik ben toch maar eens op de pagina geaan klikken en de bood de mogelijkheid vernieuwn.Probleem opgelost!!!
veel dank en groet Sytske
 
deze afb is geen firefox 4 hoor... of je hebt een ander skin gebruikt...
 
Of dit nu 3,4 of 37 is doet mij minder.Het probleem is er niet meer en .....daar ging het mij om!
Ik ga mij afmelden voor deze vraag.Ieder die heeft mee geholpen bedankt
Sytske
 
Ik wil wel stoppen met dit item.Kan niet vinden hoe en waar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan