Blanco keuzelijsten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quasimodoken

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jul 2013
Berichten
1
Beste,

Wij werken hier in netwerk op een agenda om de dossiers in te brengen.

Nadat de agenda werd gedeeld over alle computers werd vastgesteld dat de keuzevakken die werden aangemaakt
blanco zijn in de office 2003 versie, terwijl dit niet zo is in de office 2010 versie.

Het is dus onmogelijk om de waarden die in de tabel als "zichtbaar" staan aangegeven te zien.

Alle waarden zitten echter nog in de keuzelijsten, want als je random klik op 1 van de gegevens worden ze geselecteerd en komen ze tevoorschijn in het keuzevak.

Hoe kunnen we de waarden weer tevoorschijn toveren in de keuzelijst?

Kan iemand mij helpen?

Met vriendelijke groeten,

Vincent
 
Helemaal helder is je verhaal niet, want in een tabel staan waarden of niet. En als ze in de tabel staan, kun je ze zien; je kunt ze niet onzichtbaar maken. Maar ik vermoed dat je met twee verschillende databases werkt, want 2003 en 2010 zijn niet compatibel. Al kun je een 2003 db wel openen in 2010, maar omgekeerd dus niet. Misschien dat je met één backend werkt, en verschillende frontends? In dat geval zou de 2003 variant andere instellingen hebben op de keuzelijst. Je zou dus eens de eigenschappen kunnen vergelijken. Kijk dan naar de kolombreedtes, en het aantal weergegeven kolommen. Zowiezo zou je, als je de Query van de keuzelijst opent, alle records moeten zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan