Blanco mailberichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerard174

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2001
Sinds vanmorgen kan ik mijn mails niet meer lezen. De inhoud van alle mails blijven blanco. ook mails welke ik ooit eens heb opgeslagen met de extensie eml zijn allemaal blanco. Het lijkt mij dat er ergens een instelling fout staat, maar ik kan het niet vinden. Ik heb OE 6 en windows XP prof.
Wie kan mij verder helpen.
Je kunt mij wel mailen, want ik kan de mails wel lezen in mijn mailwasher.

Laatst bewerkt:
Verplaatst van "outlook" naar "Outlook Express" zijn twee verschillende programma's.

Beste Tiborv

Wat bedoel je hiermee, wat zit er fout:

Verplaatst van "outlook" naar "Outlook Express" zijn twee verschillende programma's.

Je had je vraag in Microsoft outlook geplaatst ipv in Outlook Express.

Tibor heeft hem in de juiste sectie voor je gezet;)

Er komen helaas meer mensen met deze vraag, maar een oplossing heb ik nog niet gezien:confused:

Microsoft outlook

Inmiddels heb ik microsoft outlook geinstalleerd. Die werkt perfect.
Daarnaast heb ik nog steeds het probleem met mijn OE 6.

Het klopt wat Tanja zegt niemand heeft nog een oplossing gevonden. Mijn volgende vraag is:
Moet ik nu mijn C schijf formatteren en opnieuw beginnen, of is er nog een andere mogelijkheid om OE 6 er opnieuw op te krijgen.

Als je de windows cd hebt kun je bij start, configuratiescherm, software, windowsonderdelen toevoegen/verwijderen outlook express verwijderen.

Op dezelfde manier weer installeren. Je moet voor jezelf even bepalen of je het adresboek eerst veilig wilt stellen.

Hoe je dat kunt doen kun je vast vinden met de zoekfunctie op Helpmij http://www.helpmij.nl/forum/search.php?s= Daar zijn namelijk ook heel veel vragen over geweest.

Er is nu net weer door iemand dezelfde vraag gesteld. Ik ben toch ook erg benieuwd hoe het opgelost kan worden. Ik heb al heel voor voor jullie gegoogled, maar helaas...:confused:

Deinstalleren en opnieuw installeren

Tanja dat heb ik al gedaan via deze optie, maar het probleem blijft. Misschien moet ik dan eerst ook alles wat met outlook expres te maken heeft uit de registers verwijderen.

In elk geval alvast bedankt voor je snelle hulp en de antwoorden.

Voorlopig doe ik het wel even met microsoft outlook, misschien komt er nog wel een oplossing. Ik blijf ook maar een beetje goochelen. Moch ik een oplossing hebben dan zet ik die uiteraard ook op Helpmij.

Gr. Gerard

Misschien ook een leuk alternatief voor email, namelijk: Incredimail.

Ik gebruik al heel lang geen outlook express meer. Incredimail is heel makkelijk, gezellig met allerlei achtergronden en smiley's. Als je er van houd tenminste.:D

Www.incredimail.com en www.incredimail.nl

In dit topic heeft de vraagsteller het opgelost gekregen. Misschien dat het bij jou ook werkt.:)

Blanco email is opgelost

Hallo Tanja, nog bedankt voor het laatste bericht. En inderdaad het werkt deze oplossing.
Ik had van de week al deze hinderlijke van searchxp.com full screen pop-up op het scherm. Ik had deze al uit het register verwijderd, Maar ik had niet de link gelegd naar OE 6. Fijn dat nu toch een oplossing is gevonden.
Bedankt!!!

Graag gedaan. Ik ben blij dat er eindelijk een oplossing is gevonden aangezien meerdere mensen er last van hebben.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan