blanco mails 12move

Status
Niet open voor verdere reacties.

Foxy48

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 dec 2006
:confused: Hallo,

Emailtjes gestuurd van mijn hcc account naar 12move zijn leeg. Geen header enz. Het blijkt dat de copie vanuit 12move naar de HCC wel leesbaar zijn.

Dit verschijnsel komt de laatse tijd ook bij mijn kennissen voor.
Weet iemand wat er aan de hand is?
groet

Welkom op HelpMij, Foxy48 !

Met welke software verstuur je ze?
Dan kan ik je topic verplaasten.
Een webserver is iets heel anders.

Emailtjes gestuurd van mijn hcc account naar 12move zijn leeg.
Je verzendt geen emails naar 12move, je stuurt emails naar ontvangers die een email-account bij 12move hebben.
Hebben die ontvangers hun mailbox vol laten lopen tot 10 Mb? Lees op de site van 12move.

tjeempie wat een vraag voor een gewone gebruiker.

besturingsyteem is W2000,
via Outlook Express wordt de mail verstuurd naar de 12move server waarbij ik gebruik maak van mijn casema account.
p.s. 12move emailbox is bij lange na niet vol.

m.vr.gr.
Foxy

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Je hebt een HCC mailaccount en een Casema mailaccount. Heb je dan ook nog een 12move mailaccount? Je verstuurt met Oulook Express mail, hoeveel email-accounts heb je dan ingesteld in OE? Ik kan het niet meer zo goed volgen geloof ik. :confused:

Verplaatst van Webserver naar Outlook Express.

Je hebt een HCC mailaccount en een Casema mailaccount. Heb je dan ook nog een 12move mailaccount? Je verstuurt met Oulook Express mail, hoeveel email-accounts heb je dan ingesteld in OE? Ik kan het niet meer zo goed volgen geloof ik. :confused:

beste deskundige,

in Outlook Express staan twee accounts ingesteld. HCCNET en Casema.
omdat ik ook de PC problemen van mijn schoonzus ( op hoge leeftijd ) behartigd komt er wel eens een vraag: waarom werkt mijn 12move niet meer. Omdat zij op afstand woont kost mij dat euvel vrij veel tijd om dat op te lossen.

Nadien heb ik mijn oude 12move mailbox weer geactiveerd. Bleek ik hetzelfde probleem te hebben. Zij werk trouwens met XP, benaderd12move ook via de InternetExplorer.
Dus alles op een rijtje:

via Outlook express een mail versturen account CAsema naar 12move.
kijken via IE naar 12move:mail helemaal leeg.
12move stuurd de mail direct door naar HCCaccount.
kijken via OE: mail van de HCC ( dus de copy van 12move) is normaal leesbaar.

m.vr.gr.
Foxy48

Klopt, gecontroleerd, heb er ook nog een account.
En inderdaad: leeg.
Maar niet echt.
Doe view source (bron weergeven)
en je ziet de inhoud.

Maar in een browser is niks te zien.
In mijn html editor getest en toch te zien, nadat ik een js script regel eruit had gegooid.

Maar de pagina is ook niet goed.
Geen goede html opbouw.
Een oude mail is wel te zien, en de html struktuur hiervan is wel goed.

Dus het ligt aan 12Move zelf, kon op de site geen info omtrent dit fenomeen vinden.

Zal binnen een paar dagen wel opgelost zijn als ze de fout ontdekt hebben.

12move

aan allen,
ik heb het probleem uit de weggegaan door het email adres van 12move niet meer te gebruiken.

m.vr.gr.
foxy48

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan