Blanke pagina firefox / internet explorer / chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

pygmalion

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2009
Beste mensen,

Ik ben een student en zoal menig student wil ik weleens inloggen op ib-groep.nl om te kijken hoe het ervoor staat met mijn financien. Maar de laatste tijd kan ik niet inloggen. Als ik deze pagina bezocht heb http://www.ib-groep.nl/particulieren/inloggen.asp en op inloggen klik, krijg ik een blanke pagina op zowel firefox als ie en chrome. Vroeger had ik dat probleem niet. Mijn broer, op een andere laptop, kan wel inloggen. Ik heb verschillende dingen geprobeerd, zoals cookies en dergelijke verwijderen, dns flushen, internet security uitschakelen, maar nog steeds krijg ik een blanke pagina. Onderaan staat wel 'Gereed'. De tab krijgt wel een rare naam: s (GIF-afbeelding, 1x1 pixels). Dus als je ib-groep opent staat er: DUO - IB-Groep/E-mail, maar als ik op inloggen klik krijgt de tab de naam s (GIF-afbeelding, 1x1 pixels) en krijg ik niets anders te zien dan een blanke pagina. Weet iemand hoe ik dat op kan lossen? Mijn besturingssysteem is Windows 7.

Hartelijk dank!

Pygmalion

P.S. Dit probleem heb ik bij meerdere sites.

Dat heb je heel goed geraden. Ik gebruik CCleaner al lange tijd.

Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dankjewel. Ik zal eens proberen.

Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan