nielsdekorver
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 mei 2002
Hoi, ik heb een vraagje, is het mogenlijk om (evt via CSS) ervoor te zorgen dat een nieuwe alinea geen blanko regel ertussen creert?
Ik doe dit in verband met hetvolgende:
Ik heb een flash site die html paginas in de site laadt. Het probleem is dat bv het volgende:
<p>
Hello world....
My name is Niels
</p>
in HTML komen hier geen blanko regels tussen de twee regels, maar flash behandelt het bovengenoemde als
<p>Hello world....</p>
<p>My name is Niels</p>
Waardoor er ineens blanko regels komen bij elke keer dat ik enter druk. Ik wil liever geen <br> tag gebruiken want dan staat heel mijn verhaal op 1 alinea.
Aangezien Flash ook stylesheets toelaat, wil ik graag weten of er iets bestaat wat de alinea tussen regels uitzet.
Alvast bedankt,
Niels
Ik doe dit in verband met hetvolgende:
Ik heb een flash site die html paginas in de site laadt. Het probleem is dat bv het volgende:
<p>
Hello world....
My name is Niels
</p>
in HTML komen hier geen blanko regels tussen de twee regels, maar flash behandelt het bovengenoemde als
<p>Hello world....</p>
<p>My name is Niels</p>
Waardoor er ineens blanko regels komen bij elke keer dat ik enter druk. Ik wil liever geen <br> tag gebruiken want dan staat heel mijn verhaal op 1 alinea.
Aangezien Flash ook stylesheets toelaat, wil ik graag weten of er iets bestaat wat de alinea tussen regels uitzet.
Alvast bedankt,
Niels