Blaster virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superspinnie

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Ik heb last van het Microsoft Blaster virus.
Nou heb ik een beveiligingsupdate gedownload van microsoft.nl. Als ik de beveiligingsupdate uitvoer op mn geinfercteerde computer. Heb ik niet genoeg tijd om het systeem te laten "scannen". Nou heb ik gehoord dat ik het programmatje ook tijdelijk uit kan schakelen. Nou is mijn vraag: waar en hoe heet de toepasing die ik uit moet schakelen. Effe voor de duidelijk heid, ik doe dit alleen voor meer tijd.:thumb:

Ik hoop dat jullie een antwoord weten

Bedankt, Vincent:thumb:

Als je je verbinding verbreekt blijft je pc toch gewoon aan?

Geplaatst door Superspinnie
Ik heb last van het Microsoft Blaster virus.
Nou heb ik een beveiligingsupdate gedownload van microsoft.nl. Als ik de beveiligingsupdate uitvoer op mn geinfercteerde computer. Heb ik niet genoeg tijd om het systeem te laten "scannen". Nou heb ik gehoord dat ik het VIRUS ook tijdelijk uit kan schakelen. Nou is mijn vraag: waar en hoe heet de toepasing die ik uit moet schakelen. Effe voor de duidelijk heid, ik doe dit alleen voor meer tijd.:thumb:

Ik hoop dat jullie een antwoord weten

Bedankt, Vincent:thumb:
PS: ik zit nu op een andere PC!!

Ik heb het nu iets beter uitgelegd
Zie de aangepaste quote.

Tijdelijk uitschakelen heb ik nog nooit van gehoord. Download het op een andere PC, of kijk de buurman even aardig aan.

Om blaster te verwijderen moet je toch eerst systeemherstel uitzetten, misschien helpt het als je dat nu eerst doet en dan gaat downen.

Ik heb de blasterupdate gedownload op een andere PC.
De Update doet het ook wel maar ik kom niet tot het einde van de "setup". Dan wordt de computer al opnieuw opgestart. Hoe krijg k meer tijd om de "setup" helemaal af te maken.

K hoop dat je het zo begrijpt. :D :D :D
Bedankt:thumb: Groetjes vincent

Superspinnie
Dit is waarschijnlijk wat je bedoeld:

Hierdoor wordt de pc "tijdelijk" niet meer opnieuw opgestart.

Restoring Internet connectivity and preventing the computer from shutting down
In many cases, on both Windows 2000 and XP, changing the settings for the Remote Call Procedure (RPC) service may allow you to connect to the Internet to obtain downloads, and will stop the computer from shutting down.

Click Start > Run. (The Run dialog box appears.)
Type:

SERVICES.MSC /S

in the open line, and then click OK. (The Services window opens.)

In the right pane, locate the Remote Procedure Call (RPC) service.

--------------------------------------------------------------------------------
CAUTION: A service named Remote Procedure Call (RPC) Locator exists. Do not confuse the two.
--------------------------------------------------------------------------------

Right-click the Remote Procedure Call (RPC) service, and then click Properties.
Click the Recovery tab.
Using the drop-down lists, change First failure, Second failure, and Subsequent failures to "Restart the Service."
Click Apply, and then click OK.

CAUTION: Make sure that you change these settings back once you have removed the worm.

haha

K heb een vraagje Zou je het ook in het nederlands willen vertalen:o Kan nog niet zo super goed engels....:(
Soooorrrrryyyyyy:thumb:

Bedankt

Geplaatst door Superspinnie
Ik heb de blasterupdate gedownload op een andere PC.
De Update doet het ook wel maar ik kom niet tot het einde van de "setup". Dan wordt de computer al opnieuw opgestart. Hoe krijg k meer tijd om de "setup" helemaal af te maken.

K hoop dat je het zo begrijpt. :D :D :D
Bedankt:thumb: Groetjes vincent

hmm,.. je kunt de setup dus wel aanklikken,

Kun je de internet-verbinding dan niet verbreken? (kabeltje er effe uit?)

Bedankt bedankt allemaal voor jullie hulp.
Ik ben er (voorlopig.......:( ) :D Uitgekomen

Groetjes Vincent

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan