blasterpatch kan niet goed geïnstalleerd worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alkarinque

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2003
Ik heb geprobeert een blasterpatch te installeren tegen het MSBlaster virus van deze site http://home.wanadoo.nl/j-pv.haastert/overige/blaster.html.
Als ik hem wil uitpakken krijg ik deze foutmelding:

Setup van KB823980-fout

Setup heeft vatgesteld dat de versie van het service pack dat op uw systeem is geïnstalleerd ouder is dan de versie die nodig is om deze hotfix te kunnen toepassen.

U dient minimaal versie 2 van het service pack te hebben geïnstalleerd.

Wat kan ik hieraan doen?

Geplaatst door Tanja1968
Of lees de handtekening van Xp_PC:D

:o oei, is dezelfde link

Daar komt 'ie vandaan:D. Daarom denk ik ook eerder dat het aan de PC ligt want ik had hiermee geen last nml.

Waarschijnlijk heb je w2k zonder service pack.

Je zult eerst een service pack moeten installeren (sp4 is nu uit)

Dank je wel!!

Heb net servicepack 4 succesvol kunnen installeren en de blasterpatch doet het nu ook.Heel erg bedankt voor de tip.

Liefs,

pc had er geen zin meer in??

Nadat ik dit bericht had geschreven kreeg ik ineens een knalblauw scherm met het bericht:

***stop:0x000000D1 (0x00007F1B,0x000000FF,0x00000000,0x00007F1B)
Driver_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Bezig met starten van de fysieke geheugendump.
Fysieke geheugendump compleet.Neem contact op met uw systeembeheerder of technische ondersteuningsafdeling.

Na dit bericht kon ik niet meer opgestart krijgen en het enige wat ik nog kon doen was formateren...wehh!!
Wat ik nou graag wil weten is wat dit is en of het te voorkomen is.

O en weet iemand ook hoe ik mijn computer in kan stellen dat ie zichzelf afsluit als ik hem wil afsluiten...dat doet ie nl niet meer

O en weet iemand ook hoe ik mijn computer in kan stellen dat ie zichzelf afsluit als ik hem wil afsluiten...dat doet ie nl niet meer

APM instellingen aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan