Blaupunkt R.N.S 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jos Beers

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 sep 2008
Wie heeft er voor mij een cd wisselaar (6 cd) die probleemloos is aan te sluiten op het in een Ford Mondeo standaard geleverde Blaupunkt r.n.s 2 travelpilot systeem.

Bij het opstarten van de cd geeft het systeem nu aan dat er geen cd te vinden is terwijl de lader vol zit vandaar....:shocked:

hallo Jos,

Het is al een redelijke poos later, maar heb toevallig een passende wisselaar verkeert aangeschaft. Hij ligt er dus maar te liggen. Als je hem nog kunt gebruiken moet je maar reageren. Ik wil er 75 euro voor hebben, dit heb ik er ook betaald.

Groet Jelle

wisselaar

Dat zou mooi zijn, wat is het type wat jij nog hebt liggen dan kan ik zien of het e/a past !

Bedankt Jos Beers

hallo Jos,

het type is: 97-BB-18C830-BA. inclusief de bijbehorende kabel. Ik weet vrij zeker dat dit de goeie is want ik heb redelijk wat afgegoogled toen hij niet op mijn radio paste.

Ik hoor wel van je.:D

cd wisselaar

Zo'n cd wisselaar zoek ik ook voor m'n Mondeo. De huidige doet het niet meer. Weet iemand waar ze te krijgen zijn?

Hallo Ronald,

ik was op vakantie en daardoor niet instaat sneller te reageren. Ik heb de wisselaar nog liggen. als je nog belanstellingging hebt dan moet je reageren. we komen er wel uit wat het ding moet kostten. als je toevallig een wisselaar voor een radio 5000 hebt liggen dan maak je me helemaal blij.:thumb:

groet Jelle

Hallo Ronald,

ik was op vakantie en daardoor niet instaat sneller te reageren. Ik heb de wisselaar nog liggen. als je nog belanstellingging hebt dan moet je reageren. we komen er wel uit wat het ding moet kostten. als je toevallig een wisselaar voor een radio 5000 hebt liggen dan maak je me helemaal blij.:thumb:

groet Jelle

Ik heb zeker nog belangstelling! Wat moet hij kosten?
Ik kan je niet helpen met een wisselaar voor jouw radio 5000, helaas.
Kan jij priveberichten sturen via dit forum? Misschien makkelijker...

groeten Ronald

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan