Blauw Beeld Bij Opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

lowfire

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2007
Berichten
22
Hallo, sinds kort heb ik het probleem dat mijn computer continu vanzelf uit en weer aan springt tijdens het opstarten. Ik heb met F8 ervoor gezorgd dat ik de functie 'opnieuw opstarten bij crash' heb uitgezet en toen kreeg ik een blauw beeld met de tekst: 'C0000134 niet gevonden en winsrv niet gevonden'. Ik ben er achter gekomen dat dit te maken kan hebben met de instalatie van Service Pack 2, wat ik inderdaad die dag geinstaleerd had.

Na wat ik uit andere topics vernomen heb moet je windows opnieuw installeren met de Windows CD-Rom, maar die heb ik niet want mijn computer heeft een zogenaamd 'Clarity installatie systeem'. In handleiding van Clarity staat: 'Dit betekend dat u, als u Windows XP opnieuw wilt installeren, u slecht op de F10 toets hoeft te drukken. U komt dan automatisch in Clarity terecht.' Natuurlijk meteen uitgeprobeerd, en zonder enig succes.

Wat moet ik doen?

Mvg, Lowfire. :)
 
Ik denk niet dat het zal helpen hoor, maar heb je al chkdsk gedraait?
 
Beste is denk ik te kijken of je van iemand even een windows cd kan lenen
 
heb ook zo een probleem gehad op men laptop

bij opstarten "F8" (veilige modus)
windows opstarten in veilige modus (je hebt geen netwerk en zo nodig)
dan komt er een melding of je in veilige modus wil verder werken of dat je een systeem herstel wil doen.
klik op systeem herstel en dan neem je een herstel punt van net voor dat je de problemen had, als het is door een update van windows dan zou je normaal een systeem herstel punt moeten hebben van net voor de installatie van je update.

laten uitvoeren en dan opnieuw opstarten en je probleem zou weg moeten zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan