Blauw beeld , en probleem met instaleren van driver.

Status
Niet open voor verdere reacties.

morthill

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2008
Hallo mensen.
Ik heb problemen met mijn pc, al een helepoos.
Als ik aan het gamen ben krijg ik om het uur blauw beeld.
Ik ben de al wel achter wat het is ik vermoet dat ik een Bios driver moet downloaden, dan ga ik naar de MSI site klik op download dan gaat hij voor mij drivers zoeken dan vind ie er één voor de bios. En die kan ik wel aanklikken. Maar als ik een maal die driver probeer te instaleren in windows mode blijft mijn pc vast lopen.:shocked:
Iemand een idee?

Bijlagen

• MSI.jpg
    MSI.jpg
    99 KB · Weergaven: 37
Hallo,

een driver voor je bios???
Misschien is een flash voor je bios(nieuwere bios versie)maar die kan je niet "installeren" via je windows.Dit moet gebeuren als je je pc boot.Bij mij is het nog met een diskette maar hoe met de nieuwere systemen gaat weet ik niet.

groetjes

Dat is het juist :p ik heb geen discette.:o station.
En als ik in windows doe Zie bijlage. Dan loopt ie vast.:evil:

Bijlagen

• MSI 1.jpg
    MSI 1.jpg
    82,6 KB · Weergaven: 32
Vertel eerst eens welke melding je krijg bij blauw scherm, de foutcode dus. Als je niet persee het bios hoeft te flashen, niet doen.

Dat is meestal binnen 5 sec weer weg, want dan start ie hem opnieuw op.:confused:
Maar moet kan ik dat uit logboek halen?

Je kan wellicht meer info vinden op de site van MSI maar of je een bios flash moet doen omwille van een blue-screen dat betwijfel ik.Kijk anders eens in je logboeken of er een melding staat van wat er mis gaat.

groetjes

hm, warschijnlijk zit het in me kernel besturingssysteem.
Maar goed dan word dit me 4 de keer dat ik er een nieuw systeem op zet maar niks helpt.:shocked: Iemand tips?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan