ThE PrOx
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 nov 2001
hallo mensen van helpmij. ik heb een probleem ik zat laatst achter de pc en het viel mij opeens op dat het wel leek of mijn beeldscherm een blauwe gloed had maar omdat ik nog in het opstart scherm zat dacht ik er verder niet bij na... maar toen ik in windows (XP) zat zag ik de kleur rood en groen niet meer (heel vervelend) maar ik dacht ff aan het snoertje rommelen en het is weer goed.... FOUT! werkte niet.
ik geef een klap op het beeldscherm... FOUT! werkte ook niet.
ookal ander beeldscherm geprobeerd... FOUT! ookal blauwe gloed eroverheen.
dus mijn broer naar de winkel met de videokaart die hebben gekeken en zeiden dat we een driver moesten downloaden. maar toen hij terug kwam en ik de kaart erin zette deed ie het op een mysterieuze manier weer goed maar nu na een paar dagen... WEER DAT BLAUWE ******** SCHERM! weten jullie waar ik de drivers kan downloaden???? alvast bedankt TP
Gegevens Video kaart:
Chiptype: GeForce4 MX 440
DAC-type: Integrated RAMDAC
Geheugengrootte: 64 MB
Adaptertekenreeks: GeForce4 MX 440
BIOS-gegevens: Version 4.12.0.69.00
ik geef een klap op het beeldscherm... FOUT! werkte ook niet.
ookal ander beeldscherm geprobeerd... FOUT! ookal blauwe gloed eroverheen.
dus mijn broer naar de winkel met de videokaart die hebben gekeken en zeiden dat we een driver moesten downloaden. maar toen hij terug kwam en ik de kaart erin zette deed ie het op een mysterieuze manier weer goed maar nu na een paar dagen... WEER DAT BLAUWE ******** SCHERM! weten jullie waar ik de drivers kan downloaden???? alvast bedankt TP
Gegevens Video kaart:
Chiptype: GeForce4 MX 440
DAC-type: Integrated RAMDAC
Geheugengrootte: 64 MB
Adaptertekenreeks: GeForce4 MX 440
BIOS-gegevens: Version 4.12.0.69.00