Blauw monitorscherm.

Status
Niet open voor verdere reacties.

David Axel

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2009
Als ik mijn PC start wordt sinds gisteren mijn monitor (Acer LCD, ca 3 jaar oud) na enige seconden opeens lichtblauw. Kleuren worden dan ook niet meer goed weergegeven.
Wat kan hier de oorzaak van zijn en hoe is day op te lossen? Of is er úberhaupt niets meer aan te doen. Ik hoop van niet.

david axel

Als ik mijn PC start wordt sinds gisteren mijn monitor (Acer LCD, ca 3 jaar oud) na enige seconden opeens lichtblauw. Kleuren worden dan ook niet meer goed weergegeven.
Wat kan hier de oorzaak van zijn en hoe is day op te lossen? Of is er úberhaupt niets meer aan te doen. Ik hoop van niet.

david axel

Daar is uiteraard wel wat aan te doen hoor ;)

maar voordat we dingetjes gaan veranderen mischien eerst even proberen of hij met een ander beeldscherm ook een blauw-scherm geeft zoja>

''besturingsysteem ''repareren'' '' > werkt dat niet opnieuw besturingssysteem instaleren:thumb:

Waarschijnlijk driver foutje.

Laatst bewerkt door een moderator:
Jep, even driver opnieuw installeren als dat niet werkt kijk je instellingen is na en als dat klopt licht het aan het beeldscherm dan kun je beter een nieuw beeld kopen maar dat is niet het geval.

Ik heb systeemherstel uitgevoerd en nu doet mijn scherm het weer goed. Hopelijk blijft dat zo!!!!
:)
Bedankt voor de medewerking.

david axel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan