Blauw scherm, beeld werkt vaak niet..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijnos

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2005

Bijlagen

• 11695020_838529036237539_1552940673325187354_n.jpg
    11695020_838529036237539_1552940673325187354_n.jpg
    101,1 KB · Weergaven: 33
Laatste drivers van amd geinstalleerd?
Verdenk ik momenteel het meest. In het andere geval kan je kaart aan het overlijden zijn.
Welke videokaart hebben we het over en onder welke windows.

Heb hem gister echt heel vaak opnieuw moeten opstarten voordat het scherm zichtbaar werd.
Ik heb windows 7 met nu nog m'n gratis update naar 10 staan.
pc info toegevoegd Naamloos1.png

Juist de nieuwe drivers van AMD wil die BSOD veroorzaken, dat bestand uit een oude installatie kopiëren die je eerst installeert, (de nieuwe eerst deïnstalleren), de nieuwe driver weer installeren en het bestand kopiëren in veilige modus kan helpen of gewoon die oude drivers gebruiken, wordt toch niets toegevoegd aan de oudere videokaarten.

http://downloads.guru3d.com/
http://support.amd.com/en-us/download

Zucht... ik weet niet hoe ik dat moet doen en pc gaat vaker aan maar beeld blijft uit... steeds opnieuw aanzetten tot soms 10 keer...

Ik heb Martijn op de chat gesproken, zijn probleem is erger dan jullie verwachten.

Na een 10 tal keer aan en uit zetten heeft hij een momentje weer beeld. Hierdoor kan hij de drivers niet installeren.
Wat raden jullie aan?

De videokaart in een andere PC proberen mogelijk?

Of de boel even eruit halen en opnieuw plaatsen, alle stekkers goed aandrukken.

Lijkt mij niet de voeding maar iets met de videokaart, als het de drivers zouden zijn merk je dat pas als windows opstart.

Als ik heel eerlijk ben durf ik zelf niet zo in de pc te rommelen... ik weet wel wat van pc s maar zoveel ook weer niet... als hier nou iemand was uit de omgeving van rdam die me kon helpe haha

drivers worden niet gebruikt in veilige modus dus als je daarbij nog steeds Bsods krijgt is er hoogst waarschijnlijk een hardware probleem
0x00116 duit aan dat er een probleem is met de videokaart dit kan softwarematig zijn of hardwarematig

Ik raad je aan om langs een pc boer te gaan en een diagnose te laten doen
Is de pc een volledig product en nieuw stuur em dan terug naar de winkel waar je hem hebt gekocht en gebruik je garantie.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan