Blauw scherm bij afsluiten Dell 5150

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lou54

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2007
Hallo allemaal.

Ik zit met mijn Dell 5150 waar ik overigens zeer tevreden mee ben met een probleempje.
Al ik de pc uit wil zetten sluit hij goed XP af, maar als het op helemaal uit aankomt dan zie ik een blauw scherm met een heel verhaal en daaronder de volgende codes:

** stop: 0x0000007e (0x0000005, 0xf79ba9ac, 0xf7ab19bc, 0f7a616b8)

** kbdclass.sys -adress f79ba9acbase atf79ba000 datestamp 48025372

ik heb al gezocht op diverse sites gezocht wat het zou kunnen wezen, maar digibeet die ik ben kan ik het niet vinden.
Wie kan mij verder helpen?

je hebt je vraag ook al op pc-helper staan en daar antwoord gekregen:rolleyes:

en je foutmeldings nummers zullen niet kloppen ,want er is niks op te vinden

Laatst bewerkt:
Is gerelateerd aan toetsenbord drivers. Vooral verouderde Logitech software schijnt hierin fouten te veroorzaken.
Dus als je een Logitech toetsenbord gebruikt, dan moet je dus gaan kijken of er een update is van de driver-software.

Als het inderdaad correct blijkt wat ik hierboven, dan had had je
a. De vraag maar gewoon op 1 computerforum moeten stellen
b. Google moeten gebruiken en inkloppen als zoekopdracht: 0x0000007e 0xC0000005 kbdclass.sys xp

Tijs.

Overigens is het blauwe scherm zoals dat wel genoemd een "Bleu screen of dead" wat zoiets betekend dat er een fout in mijn XP zit waardoor dit scherm word veroorzaakt en de pc niet meer goed uitschakelt.
Deze expert zag dit in 1 oogopslag vanaf mijn digi camera waarmee ik een "screenshot" gemaakt had.
De pc zal dan ook door deze expert weer up to date worden gemaakt.

Hartelijk dank voor Uw bijdrage.

Bedankt voor het terugmelden van het nieuwe 'actieplan'. :)

Graag je vraag op opgelost zetten door te klikken op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe balk bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties", "Zoek in onderwerp" en "Stem op deze vraag:".]

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan