blauw scherm bij het aanzetten (opniew starten) van pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

vikings

Banned
Lid geworden
1 apr 2006
Berichten
477
ik moest windows opnieuw starten na het installeren van een programma, heb eerst nee gedaan en later opnieuw gestart,
ik heb het wel is vaker gehat dat ik een blauw schem heb, maar na de reset knop indrukken was dit probleem wel weer weg.
nu (bij reset knop indrukken) heb ik het probleem nog. komt dit door een lege batteij, (omda ik wel is de tijd moet veranderen wat niet klopt), of komt dit door wat anders.


Melding blauw scherm
*** Stop: 0x00000050 (0xE1620D15,0x00000000,0xEB5A269F,0X000000001)
Page_Lault_in_nonpaged_Area

Als dit de eerste keer is dat u dit stop-scherm ziet, moet u de computer opnieuw starten. Als dit scherm weer verschijnt, dient u de volgende stappen te nemen:

Controleer of alle nieuwe hardewareof software juist is geinstallerd.
Als dit een nieuwe installatie is, dient u de leverancier van de hardeware of software te vragen naar eventueel benodigde windows 2000-updates.

Alser problemen blijven bestaan, dient u nieuw geinstallerde hardware of software uit te schekelen of te verwijderen. Schakel BIOS-geheugenopties, zoals caching of shadowing, uit.
Als u de veilige modus wilt gebruiken om Geavanceerde opstartopties te selecteren, waarna u Veilige modes kunt selecteren.

Raadpleeg de Introcuctiehandleiding voor meer informatie over het verhelpen van Stop-fouten.
 
Laatst bewerkt:
probleem is verholpen, ik heb F8 ingedrukt tijdens het starten van windows 2000, en naar veilige modes gegeaan, daar heb ik (Wat ik geinstallerd hat) het weer verwijdert.

nu heb ik nog wat...

Als ik naar de veilige modes wil. dan staat die tekst daar in het engels. om met de pijltjes te kunnen kiezen wat ik wil. dus veilige modes. hoe kan ik dit weer in het nederlands krijgen.

ik weet wel hoe dat komt, ik heb een keer windows 2003 geinstallerd, en later verwijdert, en boot.ini aangepast, en die windows was engels, en dat zal windows 2000 wel overgenomen hebben,:(




hoe kan ik dit dan weer terug zetten naar nederlands?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan