blauw scherm bij opstarten????

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb hem vandaag zeker 12 uur laten staan, blijft op 0 % staan. weet iemand de oorzaak hiervan? Nu vraag ik mij af aangezien hij geen systeemherstel maakt van die backup of ik hem beter in fabrieksinstellingen kan zetten. Maar blijven backups dan wel nog erop? of zijn die weg als je hem terug in fabrieksinstellingen zet.

want mocht het dan mis gaan ofzoiets als ik hem in de fabrieksinstellingen zet zou t wel fijn zijn als ik hem dan alsnog zou kunnen wegbrengen en degene me dan wel die backup kan gebruiken ofzo.

misschien moet ik hem maar meteen wegbrengen...

Hunter, ik heb echt geen idee waar je het over hebt.:P
Ik heb geen verstand van computers, weet niet af van videokaarten of iets.
maar sowieso ik heb al dat systeemherstel geprobeerd, dus nu kan ik ook niet meer in de veilige modus starten
ik weet ook niet wat met dat ding is

Ik doelde op iets wat ik eerder gepost had, voordat je ging recoveren.
Iets wat je beter eerder had kunnen proberen...

Fabrieksinstellingen is nu inderdaad nog een optie. ( of het gaat lukken weet ik niet) Ik denk namelijk dat 1 van je geheugenmodules kuren heeft.

Fabrieksinstellingen betekend trouwens inderdaad " game over" voor je bestanden :)

Ik heb mijn laptop weggebracht, blijkt dat het toetsenbord van het moederbord (of het hele moederbord weet ik t) en de geheugenkaart kapot is. In ieder geval zeker een rekening van 200 euro of meer. Dus heb ik hem niet meer laten maken en vandaag maar een nieuwe laptop gekocht.

Bedankt iedereen voor de hulp, blijkbaar was dit probleem niet te verhelpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan