Blauw scherm en internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

fancygirl1983

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2002
Hallo Allemaal,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Sinds vanmiddag heb ik problemen met mijn laptop (Acer travelmate 2310, Windows XP Home en 1,5 jaar oud)
Zodra ik het internet op ga krijg ik een blauw scherm, heb nou twee soorten gehad (diverse malen):
eerste:
bad_cool_caller en *** STOP 0x000000c2 (0x00000007, enz....)
tweede:
*** STOP 0x10000007e (0xc0000005, enz....)
Als ik de laptop gewoon opstart en niet het internet opga is er niets aan de hand.
Ik heb de pc gescand op virussen, spyware en met CCleaner opgeruimd. Dit alles heeft niets geholpen. Heb al wat gezocht op internet enzo maar ik kom er niet uit.
Als ik overigens de veilige modus wil opstarten werkt deze niet. Als hij de sptd.sys laadt ofzoiets dan krijg ik weer een blauw scherm, alleen valt deze te snel weg om hem te kunnen lezen en staat de laptop uit!
Ben een beetje radeloos, hoop dat jullie me opweg kunnen helpen.
Alvast bedankt.

Microsoft zegt dit.

Ik weet niet of dat voor mij van toepassing is staat dat het gaat om als je je compaq computer bent aan het upgraden van windows 2000 tot xp en dat heb ik niet gedaan en tevens heb ik geen compaq.

Heb je Daemon Tools of Alcohol120% erop staan? Zo ja, verwijder deze programma(s) es compleet, start de pc opnieuw op en test of ie het nu wel blijft doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan