Blauw scherm met nieuw moederbord spoed!!!!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter egkok
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik heb een nieuw moederbord geïnstalleerd, verder alles bij het werkzame oude behoudens een sata dvd rw en een sata cdromdrive. Moederbord Asus M2N-SLI deluxe. Ik krijg met opstarten een blauw scherm waarin melding wordt gemaak van een mogelijk virus met de gebruikelijke absurde voor niemand begrijpelijke ***koek en adviezen die je niet kunt uitvoeren omdat je niet op je computer kunt komen ( de ongelovelijke *** die dit scherm heeft uitgevonden hoort in Zon en Schild opgesloten te worden ),maar goed ook in veilige modus het blauwe scherm en als ik dan maar van de Vista installatie cd wil gaan opstarten om Vista er opnieuw op te zetten krijg ik ook een blauw scherm. Ik heb alle hd's afgekoppeld behalve de opstart,één cdrom aangesloten maar ik kom er niet in. Is er een hint te geven??? Of moet ik zomaar in het wilde weg wat gaan aan klooien?? Als alles draait geen problemen met windows maar met zoiets als nieuwe hardware altijd hetzelfde gelazer. Wie weet raad???? spoeddddddddddddd!!!!!

Ben wel niet bekend met vista.

Het zou ons wel op weg kunnen helpen als je ook die foutcode vermeld.

Ben wel niet bekend met vista.

Het zou ons wel op weg kunnen helpen als je ook die foutcode vermeld.

Bedankt, gelukkig, na eindeloos proberen startte de installatie cd op. Eerlijk gezegd heb ik zelf nog nooit wat aan die code gehad. Zou interessant worden als die wat korter zou zijn. Maar goed vooralsnog geen problemen, ik wacht ff af en zal kijken hoe de install gaat verlopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan