Blauw scherm na installatie trial Gdata internet security

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sd2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Sd2

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2003
Na installatie van een demo versie van het door de consumentenbond als best geteste pc beveiliginspakket werkt mijn pc niet meer. Na opstarten duurt het ongeveer 10 tot 20 seconden als het bureaublad in zicht is alvorens er een blauw scherm verscheind. De scherm sluit heel snel weer af waarna de pc opnieuw opstart.

De installatie van Gdata was niet afgerond, Gdata heeft eerst mijn oude virusscanner avg free verwijderd waarna een herstart nodig was. Dat ging allemaal goed tot de pc opnieuw opstarten.

Om het probleem op te lossen heb ik mijn pc al in veilige modus gestart, dat gaat goed. Ccleaner uitgevoerd om fouten in het registry te herstennen. Ging prima, maar helaas zodra de pc weer in normale modus start hetzelfde verhaal :(

Iemand een idee wat ik nog kan doen? Wordt hier zo moedeloos van...
Dank is groot voor de hulp.

Bijlagen

• 12062009449.jpg
    12062009449.jpg
    94,2 KB · Weergaven: 47
Ik zou proberen in veilige modus alles van je nieuwe virusscanner te verwijderen, en daarna opnieuw opstarten.
mocht dit niet baten zal ik verder voor je gaan zoeken wat mogelijke oplossingen nog meer zijn.
greetz |\|\yRgE

Zelfs na een weekendje vakantie kom ik er niet uit.
Windows herstel uitgevoerd naar de dag van installatie GData. Nu werkt zelfs het opstarten in veilige modus niet meer :evil: Alleen zwart beeld en een muis (wacht zon 30 min).

Omdat ik geen vista cd meer kan vinden een mooi moment de nieuwe 7 te installeren gezien toch gratis te downloaden is. Gelukkig dagelijks bestandsbackup op nas. Maar leuk is anders dat zon antivirus programma je hele pc verzoekt.

@mygre: Gdata is niet vinden in de lijst met geinstalleerde software , ook niet in start menu, kan hem daarom niet verwijderen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan