Na installatie van een demo versie van het door de consumentenbond als best geteste pc beveiliginspakket werkt mijn pc niet meer. Na opstarten duurt het ongeveer 10 tot 20 seconden als het bureaublad in zicht is alvorens er een blauw scherm verscheind. De scherm sluit heel snel weer af waarna de pc opnieuw opstart.
De installatie van Gdata was niet afgerond, Gdata heeft eerst mijn oude virusscanner avg free verwijderd waarna een herstart nodig was. Dat ging allemaal goed tot de pc opnieuw opstarten.
Om het probleem op te lossen heb ik mijn pc al in veilige modus gestart, dat gaat goed. Ccleaner uitgevoerd om fouten in het registry te herstennen. Ging prima, maar helaas zodra de pc weer in normale modus start hetzelfde verhaal
Iemand een idee wat ik nog kan doen? Wordt hier zo moedeloos van...
Dank is groot voor de hulp.
De installatie van Gdata was niet afgerond, Gdata heeft eerst mijn oude virusscanner avg free verwijderd waarna een herstart nodig was. Dat ging allemaal goed tot de pc opnieuw opstarten.
Om het probleem op te lossen heb ik mijn pc al in veilige modus gestart, dat gaat goed. Ccleaner uitgevoerd om fouten in het registry te herstennen. Ging prima, maar helaas zodra de pc weer in normale modus start hetzelfde verhaal

Iemand een idee wat ik nog kan doen? Wordt hier zo moedeloos van...
Dank is groot voor de hulp.