hey, ik heb een groot probleem
ik krijg na het opnieuw installeren van men windows een blauw scherm
Er is een probleem gevonden.
Windows is afgesloten om schade te voorkomen.
IROL_NOT_LESS_OR_EQUAL
Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet, moet u de computer opnieuw opstarten. Als het scherm nogmaals wordt weergegeven, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren:
Controleer of er voldoende schijfruimte beschikbaar is. Schakel het stuurrprogramma uit, wanneer dit in het stopbericht is opgegeven, of raadpleeg de fabrikant voor een bijgewerkte versie.
Vervang zonodig de beeldschermadapter.
Raadpleeg de hardwareleverancier voor den eventuele BIOS-update. Schakel BIOS-geheuge
Techniche informatie:
***stop: 0x0000000a (0x0000000c,0x000000ff,0x00000000,0x804e8a1b)
hij gaat ook nit verder dan dit en met veilige modus komt ook dat blauwe scherm, ik dacht aan opnieuw installeren(weer) maar ik zou me god niet weten hoe.
weten iemand van jullie misschien een oplossing??
alvast bedankt
ik krijg na het opnieuw installeren van men windows een blauw scherm
Er is een probleem gevonden.
Windows is afgesloten om schade te voorkomen.
IROL_NOT_LESS_OR_EQUAL
Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet, moet u de computer opnieuw opstarten. Als het scherm nogmaals wordt weergegeven, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren:
Controleer of er voldoende schijfruimte beschikbaar is. Schakel het stuurrprogramma uit, wanneer dit in het stopbericht is opgegeven, of raadpleeg de fabrikant voor een bijgewerkte versie.
Vervang zonodig de beeldschermadapter.
Raadpleeg de hardwareleverancier voor den eventuele BIOS-update. Schakel BIOS-geheuge
Techniche informatie:
***stop: 0x0000000a (0x0000000c,0x000000ff,0x00000000,0x804e8a1b)
hij gaat ook nit verder dan dit en met veilige modus komt ook dat blauwe scherm, ik dacht aan opnieuw installeren(weer) maar ik zou me god niet weten hoe.
weten iemand van jullie misschien een oplossing??
alvast bedankt