Blauw scherm - Nvidia Driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

canaQ

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2005
Ik heb net een nieuwe laptop (Asus, Windows 7 64bit, Nvidia GeForce GT555M 2GB, Intel i7 2630 QM), en toen ik een spel ging spelen (Medal of Honor) liep hij vast en kreeg ik een blauw scherm:
STOP: 0x00000116
nvlddmkm.sys

Nu heb ik al op internet gezocht, en het blijkt iets met de driver te maken te hebben van de videokaart. Ik heb hem, via de site van Nvidia, proberen te updaten, maar als ik de driver download van de juiste videokaart geeft ie bij het installeren het volgende aan: "Dit grafisch stuurprogramma kon geen compatibele grafische hardware vinden." Ik kan de driver ook via de site van Asus downloaden, maar dat is dezelfde versie als die op dit moment geïnstalleerd is, de versie van de Nvidia site is nieuwer, maar kan dus niet geïnstalleerd worden.

Iemand een idee hoe dit op te lossen?

Weet je zeker dat je dan de goede driver van nvidia hebt gepakt?

Deze zou de goede in elk geval moeten zijn.

Ik weet zeker dat ik de goede heb gedownload (deze was hetzelfde als de link die je me hebt gegeven).

EDIT: Ik heb even geprobeerd om de Nvidia drivers weg te gooien (deïnstalleren en vervolgens Driver Sweeper gedraaid) en opnieuw te installeren, maar het probleem is er nog steeds.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan