blauw scherm verschijn

Status
Niet open voor verdere reacties.

eerlijkheid

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2007
ik heb eenn packerd bell ! start j9200 en een vidiokaart nvidian xfx geforce 8400 gs maar de laaste manden krijg ik bij opstarten een blauw scherm na opnieuw opstarten kom het steeds terug en af en toe kan je veilig windows kiezen .
ik heb een windows vista home premium ik weet niet waar er aan ligt .
run.dll kan niet alles openen bij opstarten wanneer ik binnen ben krijg ik dat steeds.
hoe kom ik erachter waar er aan l9gt en wat kan ik er aandoen

Vraagje: dit soort dingen gebeurt nooit "zomaar", er is altijd iets aan voorafgegaan:

- een hardwarematige aanpassing,
- een softwarematige aanpassing,
- een download of upload,
- gebruikersgefriemel met Windows.

- een geheugendefect / voedingdefect (gebruikersonafhankelijk)

Vraag jezelf af in welke "hoek" jij de oorzaak moet zoeken.

Start eens op in de veilige modus, ga naar apparaatbeheer en vertel eens wat je daar voor bijzonders ziet?

blauw scherm

ik krijgt dit nummers bij blauw scherm 0x00000116[0x96445008]0x8a8000000,0xoooooooooo,o.oooo2
nvddmkm.sys-address 8a800000 base at 8a805000 datastamp 482e029f
wat betekent dat

Je gaf geen antwoord op mijn vraag?
Wat heb jij precies aan updates binnengehaald en geïnstalleerd?
Je probleem zit 'm nl. in de videokaart driver.
Als jij de videodriver hebt geupdate kun je in apparaatbeheer bij de videoadapter kiezen voor "vorige videokaart driver". De oude wordt dan hersteld.

Héb je een poos geleden een videokaartdriver update gedaan?

Laatst bewerkt:
blauw scherm

ik heb alleen een grafiche kaart gekocht XFX nvidia geforce 8400 GS en daarvan heb ik de laaste updates gedaan voor de driver maar dit speelt al maanden voor de laaste opdate . waar in apparatbeheer kan ik zien de vidiokaart eerste update was nr 69.35 daarna 175.18 en als laaste 175.19 allemaal bij nvidia site zelf

Laatst bewerkt:
blauw scherm

ik heb een poos geleden een update gedaan voor de systeem bios bij packerd bell

ik heb alleen een grafiche kaart gekocht XFX nvidia geforce 8400 GS en daarvan heb ik de laaste updates gedaan voor de driver maar dit speelt al maanden voor de laaste opdate . waar in apparatbeheer kan ik zien de vidiokaart eerste update was nr 69.35 daarna 175.18 en als laaste 175.19 allemaal bij nvidia site zelf
Bij beeldschermadapters.

Waarom overigens een biosupdate?

Laatst bewerkt:
blauw scherm

het was bij packerd bell site bij download en ik ging ervan uit dat ik het nodig had ik heb het op vorige stuurprograma terug gezet alleen geeft geen driver aan .
is een driver iets dat je bij krijgt bij opdaten alleen.
ik heb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan