Blauw scherm. Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

jgpeters

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Berichten
439
Ik kreeg een blauw scherm in Vista. Computer starte opnieuw op. Daarna foutmelding Windows Hostproces Rundll werkt niet meer. Wat kan ik hieraan doen.

Groet Joop
 
kan je even melden welke foutcode je krijgt bij dat bluescreen zodat we je beter kunnen helpen :thumb:
 
Het blauwe scherm ging zo snel, zodat ik de foutcode niet kon zien. Alles werkt goed, ik krijg alleen de melding runall32 werkt niet. Klik ik dat weg gaat het allemaaal goed.

Joop
 
Het blauwe scherm ging zo snel, zodat ik de foutcode niet kon zien. Alles werkt goed, ik krijg alleen de melding runall32 werkt niet. Klik ik dat weg gaat het allemaaal goed.

Joop
Start->Rechtsklikken op Computer->Eigenschappen->Geavanceerde Systeeminstellingen->Geavanceerd->Opstart- en Herstelinstellingen->Uitvinken: De computer automatisch opstarten.

Dan blijft dat blauwe scherm voortaan staan totdat je zelf herstart.
 
Ik heb het blauwe scherm niet meer gehad. Maar nog steeds de melding Windows-Hostproces Rundll32 werkt niet meer. Ik werk met Windows Vista. Als ik de melding weg klik,kan ik normaal welken.Wat wil die melding zeggen, wat is er fout.?

Groet Joop
 
Nee de vraag is nog niet opgelost. Ik heb gekeken naar wat jelpot schrijft en opgeef, maar daar kom ik niet uit.

Joop
 
ga eens naar de logboeken dan en kijk naar het tijdstip van de foutmelding als het nogmaals gebeurd, plaats dan hier alles wat daar over die foutmelding staat in het logboek...
 
jelpot, de fout is niet meer opgetreden. Maar als ik opstart krijg ik de melding windows -hostproces rundll32 werkt niet meer. Er wordt naar een oplossing gezocht. Het zal dom zijn, ik ben 71 jaar en nog niet zo heel lang bezig. Als ik de melding weg klik, kan ik gewoon normaal doorwerken. Moet ik dan wachten tot microsoft met een oplossing komt. We klikken is niet zo moeilijk, maar wat gaat er later gebeuren. Als je zegt maakt niet uit, dan hou ik het zo. Vast bedankt voor al je hulp.

Groet Joop
 
wel, dat bedoelde ik, dus eens in de logboeken gaan kijken naar wat de oorzaak is van de rundll32 foutmelding. (je komt bij de logboeken door in start gewoon logboeken in te typen en op enter te drukken)
Je zal in de logboeken moeten gaan kijken bij toepassingen en dan naar een uitroepteken op het tijdstip wanneer je dan juist de pc hebt opgestart...

Aangezien je echter geen problemen zou ondervinden zoals je zegt nadat je deze gewoon hebt weggeklikt en je het allemaal niet zo erg vind dat je dit telkens moet je er waarschijnlijk geen zorgen om maken.
Het is dus aan jou de keuze of je het dus wel of niet zou willen oplossen ;)
 
jelpot

Ja , want ik ben bang dat ik meer fout doe dan dat het beter wordt.

Groet Joop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan