Bramzzz
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 dec 2004
Hallo,
Ik zit met een groot probleem.
Ik heb een computer van anderhalve maand oud dit zijn de specificaties:
Moederbord: MSI K7N2 Delta2 Platinum
Proc: Amd Athlon Xp 3000, draait op standaard snelheid dus niet overclocked!
Geheugen: 512 mb ddr 400 kingston.
HDD: Maxtor 80 Gb 8 Mb cache.
Video: Radeon 9800 Pro.
2 weken geleden begonnen de problemen bij mij.
Als ik een spelletje zit te spelen dan krijg ik een flits van een blauw scherm en gaat mijn pc opnieuw starten.
Als hij dan in windows kwam dan gebeurde het soms meteen nog een keer terwijl ik nog niks aan het doen was.
Na weer opnieuw uit zichzelf te zijn opgestart crashte hij niet meer althans niet meer in windows.
Zodra ik weer een spel begon te spelen crashte hij weer na ongeveer een half uur (kan ook pas na een paar uur of na een kwartier)
Het is pas 1 keer voorgekomen dat hij crashte buiten een spel gewoon toen ik op internet zat.
Soms blijft het blauwe scherm ook staan met niks als informatie er in dus gewoon leeg blauw scherm en moet ik mijn computer aan en uit zetten.
Afgelopen weekend heb ik mijn computer opnieuw geinstalleerd tot vandaag half 5 was er niks aan de hand, ik zat gewoon vrolijk te gamen totdat het weer gebeurde.
*flits* blauw scherm, uitzichzelf opnieuw starten was het gevolg.
Kan iemand mij hier alsjeblieft mee helpen want ik word er echt wanhopig van
Als iemand weet waar het aan ligt dan zou ik heel blij zijn dat te horen.
Of weet iemand een programma waar je je hardware mee kan testen zoals je HDD en je geheugen?
Alvast vriendelijk bedankt,
Ik zit met een groot probleem.
Ik heb een computer van anderhalve maand oud dit zijn de specificaties:
Moederbord: MSI K7N2 Delta2 Platinum
Proc: Amd Athlon Xp 3000, draait op standaard snelheid dus niet overclocked!
Geheugen: 512 mb ddr 400 kingston.
HDD: Maxtor 80 Gb 8 Mb cache.
Video: Radeon 9800 Pro.
2 weken geleden begonnen de problemen bij mij.
Als ik een spelletje zit te spelen dan krijg ik een flits van een blauw scherm en gaat mijn pc opnieuw starten.
Als hij dan in windows kwam dan gebeurde het soms meteen nog een keer terwijl ik nog niks aan het doen was.
Na weer opnieuw uit zichzelf te zijn opgestart crashte hij niet meer althans niet meer in windows.
Zodra ik weer een spel begon te spelen crashte hij weer na ongeveer een half uur (kan ook pas na een paar uur of na een kwartier)
Het is pas 1 keer voorgekomen dat hij crashte buiten een spel gewoon toen ik op internet zat.
Soms blijft het blauwe scherm ook staan met niks als informatie er in dus gewoon leeg blauw scherm en moet ik mijn computer aan en uit zetten.
Afgelopen weekend heb ik mijn computer opnieuw geinstalleerd tot vandaag half 5 was er niks aan de hand, ik zat gewoon vrolijk te gamen totdat het weer gebeurde.
*flits* blauw scherm, uitzichzelf opnieuw starten was het gevolg.
Kan iemand mij hier alsjeblieft mee helpen want ik word er echt wanhopig van

Als iemand weet waar het aan ligt dan zou ik heel blij zijn dat te horen.
Of weet iemand een programma waar je je hardware mee kan testen zoals je HDD en je geheugen?
Alvast vriendelijk bedankt,