blauw scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scharnerweg

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2005
Goeieavond.

Ben nieuw op dit forum en heb al zitten zoeken op blauw scherm fout,maar weet niet of mijn fout de zelfde is dan wat ik hier zo lees.
Ik heb namelijk sind kort problemen met mijn computer.
Hij start zich nu regelmatig opnieuw op,en ik krijg dan een blauw scherm te zien als ie uitschakeld met een tekst, maar deze tekst krijg ik maar een par seconde te zien,dus ik weet niet wat er staat.
Wat kan ik hier aan doen zodat ie niet meer zovaak opnieuw op start?.
Heb niet zoveel verstand van computer,hoop dat jullie het in een duidelijk taal voor mij kunnen uitleggen.
Alvast bedankt voor de genomen moeite.
MEt vriendelijke groet Quint

Een blauw scherm betekend volgens mij nooit zoveel goeds,.. ik zou es proberen om XP eropnieuw op te zetten. Maar ik weet niet of het dat op lost..:o :(

Vorkomen dat je computer opnieuw opstart bij een systeemfout:

Rechtsklik op deze computer, eigenschappen, tabbladje geavanceerd, klik op instellingen. Haal het vinkje weg onder systeemfouten voor: 'de computer automatisch opnieuw opstarten'.

Nu start je computer niet meer automatisch opnieuw op en kun je de foutmelding ´rustig´ bekijken.

Geplaatst door ikself
Vorkomen dat je computer opnieuw opstart bij een systeemfout:

Rechtsklik op deze computer, eigenschappen, tabbladje geavanceerd, klik op instellingen. Haal het vinkje weg onder systeemfouten voor: 'de computer automatisch opnieuw opstarten'.

Nu start je computer niet meer automatisch opnieuw op en kun je de foutmelding ´rustig´ bekijken.

Hartelijk dank voor je snelle reactie.
Dit wat je hier boven heb geschreven heb ik gister avond al ingesteld, weet alleen niet of het help tijd zal dat uitwijzen.(Had dat namelijk alis gelezen hier op forum wist alleen niet of dat betrekking had op mijn fout)
Hoop het van wel want het is knap irritant..
Vriendelijke groet Quint

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan