blauw scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulusje

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2004
Berichten
343
--------------------------------------------------------------------------------
Hallo,

ik ben momenteel nieuw op dit forum en ik heb een groot probleem met mijn computer !
Ik had vroeger last van dat ik elke keer een blauw scherm kreeg en volgens vele mensen was die de fout van de firewall die bij nvidea zat. Dus ik dacht laat ik is van all dat gezeur afzijn en gewoon weer lekker met een schone pc beginnen MAAR toen begonnen er weer meer problemen . Momenteel probeer ik windows te installeren maar ik krijg elke keer een blauw scherm met de volgende fout melding

IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
0x0000000A

de rest ziet er precies het zelfde uit als elk blauw scherm

ik was bang dat er wat kapot was aan mijn pc maar daar denk ik liever niet aan omdat er nogal wat geld in zit
Ik weet niet wat voor informatie ik nog meer moet posten dus als jullie het vragen dan post ik het wel

de zogenoemde oude blauwe scherm lag aan de active firewall ofzo iets

ik heb trouwens nog een ander blauw scherm gekregen en dat was

Atapi.Sys
PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA

het is dus 1 grote chaos

alvast bedankt,
 
Het kan zijn dat het aan je geheugen ligt...

Hoeveel intern geheugen staafjes heb je??

Als je er meerdere hebt haal ze er allemaal even uit en probeer ze één voor één opnieuw. Misschien is er één kapot.

Greetz M
 
Het kan zijn dat het aan je geheugen ligt...

Hoeveel intern geheugen staafjes heb je??

Als je er meerdere hebt haal ze er allemaal even uit en probeer ze één voor één opnieuw. Misschien is er één kapot.

Greetz M

Ik heb er 2 van 512 die ik eruit gehaald heen omstebeurt weer heb geprobeerd maar dat helpt niks
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan